טלרד: איל צפריר ימונה לסמנכ״ל פיתוח עסקי וינהל שתי חברות בנות

צפריר מונה למנכ"ל מרמנת ו-Hiverr ● הוא מגיע לטלרד מאורבוטק פסיפיק, שם הוא כיהן כסגן נשיא לעסקים ● לפני כן הוא כיהן במשך חמש שנים כמנמ"ר וכסמנכ"ל הטכנולוגיות של בזק בינלאומי, וניהל את החטיבה העסקית שלה

איל צפריר, סמנכ"ל פיתוח עסקי בטלרד ומנכ"ל החברות הבנות מרמנת ו-hiverr. צילום: יונתן בלום

קבוצת טלרד הודיעה היום (ב') על מינויו של איל צפריר לסמנכ"ל פיתוח עסקי בקבוצה, וכן למנכ"ל של שתי חברות בנות שלה – מרמנת ו-Hiverr. במסגרת תפקידו, צפריר יהיה אחראי על מגוון רחב של פעילויות בתחומים העסקיים והטכנולוגיים בטלרד. הוא יצטרף לטלרד בתחילת החודש הבא.

בתפקידו האחרון כיהן צפריר כסמנכ"ל לעסקים (VP Business) באורבוטק פסיפיק וניהל את חטיבת הצגים השטוחים (FPD) שלה באזורנו. לפני כן, הוא שימש כמנמ"ר וכסמנכ"ל הטכנולוגיות של בזק בינלאומי, וניהל במשך חמש שנים את החטיבה העסקית של החברה.

מרמנת היא חברה שמספקת שירותים ופרויקטים תפעוליים מורכבים בשיטת BPO (ר"ת Business Process Outsourcing) למגזרים הפרטי והציבורי. Hiverr מפתחת מרקט פלייס בתחום החם של טרנספורמציה דיגיטלית, ופתרונות לארגונים ולצרכנים בעולמות ה-BPO והחינוך בישראל ובחו"ל.

טלרד פועלת בשלושה מגזרי פעילות עיקריים: בתחום המוצרים, הפתרונות והשירותים למפעילי תקשורת בכ-100 מדינות; בעולם תשתיות התקשורת, הסייבר וה-IT; ובמיקור-חוץ של תהליכים עסקיים, ניהול פרויקטים ושירותי מיפוי דיגיטלי. היא עושה זאת באמצעות החברות מגלקום, אואזיס, מרמנת, Hiverr וגאו-דע, לאלפי לקוחות בישראל, ובאמצעות פעילות שירותים ומוצרים בשאר העולם, בדגש על דרום אמריקה. טלרד מעסיקה יותר מ-1,500 עובדים בישראל ובחו"ל.

מוטי אלמליח, מנכ"ל טלרד, אמר כי "צפריר מביא עמו ניסיון משמעותי של יותר מ-20 שנה בעולמות העסקיים והטכנולוגיים בישראל ומעבר לים. הידע הטכנולוגי, הניסיון העסקי והיכולות האישיות שלו מהווים תוספת כוח משמעותית לשדרה הניהולית הקיימת בטלרד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים