האב סקיוריטי קיבלה הזמנה במיליוני דולרים מענקית תקשורת אמריקנית

האב מציעה פתרונות אבטחת סייבר לתחומי ה-AI, הדטה, הפינטק והתשתיות, ולה פלטפורמת סייבר שמתכוננת ומיוצרת בישראל ● במסגרת ההסכם היא עתידה לספק ללקוח החברה האמריקנית מאות ערכות, בעלות של 45,000 דולר האחת

אייל משה, מייסד משותף ומנכ"ל האב סקיוריטי. צילום: רובי ליבוביץ'

חברת האב סקיוריטי (HUB Security) הודיעה הבוקר כי קיבלה הזמנה ראשונה מאחת מחברות התקשורת הגדולות בארה"ב, עם עשרות מליוני משתמשים. להערכת האב סקיוריטי, להתקשרות הזו יכולה להיות השפעה מהותית שתבוא לידיי ביטוי במכירות של מיליוני דולרים במהלך שנת 2022.

המוצר אותו תספק האב לחברת התקשורת האמריקנית המובילה, ששמה לא נחשף לעת עתה, הוא פתרון סייבר אשר יגן על מערכת בינה מלאכותית למערכות הליבה בתחום ה-Confidential computing. זאת הזמנת מערכת ראשונה, עם פוטנציאל התרחבות משמעותי בהקשר של הגנות Confidential computing, עולם שנמצא בתחילת דרכו, ולכן החברה מעריכה כי יהיו לכך השפעות מהותיות על הזמנות נוספות בהמשך.

מטרת ההסכם בין החברות היא לספק ללקוח מאות ערכות, בעלות של 45,000 דולר האחת, לצורך גיבוש שירותי אבטחת סייבר מתקדמים לחברה האמריקנית, ובסך כולל של מיליוני דולרים.

ההזמנה – אחרי המיזוג עם ALD

האב סקיוריטי השלימה לפני כחודשיים את המיזוג עם חברת ALD והיא נסחרת בבורסת תל-אביב. עם השלמת המיזוג, מכהן אייל משה כמנכ"ל החברה הממוזגת, וכמשנה למנכ"ל מכהן דותן משה. כסמנכ"ל הטכנולוגיות של החברה משמש אנדרי יארמנקו.

האב סקיוריטי הוקמה ב-2017 על ידי יוצאי יחידות המודיעין 8200 ו-81, ביניהם אייל משה, המנכ"ל. בין בעלי המניות בחברה נמנים חברת הביטוח העולמית AXA, קרן ההשקעות OurCrowd וגופים מוסדיים ישראלים נוספים.

החברה מתמחה בהגנה על מידע מסחרי רגיש של חברות, ובידיה פתרון מחשוב מוצפן מתקדם עבור חברות וארגונים, שמטרתו מניעת חדירה עוינת והגנה על המידע המסחרי הרגיש של החברות. בין השאר מציעה האב פתרונות אבטחת סייבר לתחומי ה-AI, הדטה, הפינטק והתשתיות. פלטפורמת הסייבר שלה מתוכננת ומיוצרת על ידי החברה בישראל, ונותנת לארגונים לדבריה, "הגנה ברמה צבאית".

הנחת היסוד של החברה היא שהמערכות עליהן היא מגינה הן כבר פרוצות, ולכן יש לספק הגנה בסטנדרט גבוה יותר למידע הרגיש ביותר. הפתרון של החברה מאפשר לחברות וארגונים הרגישים ביותר להריץ אפליקציות של בינה מלאכותית ברמת האבטחה הגבוהה ביותר, כפי שנדרש עבור שירותי בריאות, תשתיות קריטיות ופיננסים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים