אקזיט מרשים: אפסגון הישראלית נרכשת על ידי סיסקו בכחצי מיליארד דולר

אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל. צילום: ניב קנטור

סיסקו הכריזה על רכישת חברת הסטארט-אפ הישראלית אפסגון, בת ארבע בלבד, תמורת סכום המוערך בחצי מיליארד דולר. אפסגון מספקת יכולות ניטור, זיהוי, ניתוח ותיקון תקלות באפליקציות בסביבות ענן. עם סגירת הרכישה יצטרף הצוות של אפסגון לקבוצת האסטרטגיה, האינקובציה והאפליקציות של סיסקו.

אפסגון הוקמה ב-2018 על-ידי ניצן שפירא ורן רבנזפט, יוצאי היחידה הטכנולוגית של חיל המודיעין, וגייסה עד היום 26 מיליון דולר. החברה מעסיקה כ-60 עובדים – מתוכם כ-35 במשרדי הפיתוח בתל אביב, והשאר במשרדי ההנהלה בניו יורק. עם לקוחותיה נמנים חברות ענק, בהן דלויט וטויוטה.

לדברי סיסקו, החברה הנרכשת תקדם את אסטרטגיית הצמיחה שלה בטכנולוגיות ענן ציבורי ופרטי ותרחיב את מפת הדרכים שלה להשגת יכולת ניטור ופעולה בסביבות ענן מתקדמות.

הטכנולוגיה והכישרונות של אפסגון, מציינים בסיסקו, "תואמים את חזונה של סיסקו לאפשר לארגונים לספק חוויית אפליקציה חסרת תקדים, עם פתרונות המובילים את התעשייה בתוך הקשר עסקי מעמיק. היכולת ליצור הקשר וקורלציה בין הממצאים הנצפים לבין התובנות בכל חלקי הסטאק מאפשרת לצוותים לשפר את שיתוף הפעולה ולהבין טוב יותר את המערכות, לפתור תקלות מהר יותר, לטייב ולאבטח את חוויית השימוש באפליקציה ולשמח את הלקוחות".

זוהי הרכישה השנייה בגודלה של סיסקו בישראל, כשהגדולה ביותר הייתה של NDS תמורת חמישה מיליארד דולר ב-2012, במסגרת מסע רכישות בישראל שהתחילה ב-1998, כשקנתה את קלאס דטה תמורת סכום של 50 מיליון דולר. רכישת אפסגון היא הרכישה ה-17 של החברה בישראל, כשהרכישה הקודמת הייתה של הסטארט-אפ סדונה בחודש מאי האחרון.

אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל, אמר, כי "סיסקו ממשיכה את גל הרכישות בישראל ומפתחת את השירותים והמוצרים שלה באמצעות טכנולוגיות ישראליות. אנחנו ממשיכים את ההתעצמות של סיסקו בישראל על ידי רכישות של חברות ייחודיות, תוך הבעת אמון בחדשנות הישראלית ובמוחות הישראליים. מעבר להתעצמות הטכנולוגית ולאקזיט הישראלי הנוסף יש כאן העברת מסר ברורה כי סיסקו העולמית ממשיכה ומחזקת את פעילותה בישראל. אני מברך את אנשי אפסגון הישראלית על הצטרפותם אלינו לסיסקו".

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים