מפחיתה תאונות ועומסי תנועה: נו-טראפיק הישראלית גייסה 17.5 מיליון ד'

הגיוס הנוכחי יאפשר לנו-טראפיק, שמפתחת טכנולוגיה לניהול תנועה, להתקדם בפעילותה, לגייס עובדים נוספים ולחזק את פעילותה הגלובלית

אור סלע, מייסד-שותף, סמנכ"ל מחקר ופיתוח, אוריאל כץ, מייסד-שותף וסמנכ"ל הטכנולוגיות, טל קרייזלר, מייסד-שותף ומנכ״ל. צילום: דיוויד גארב, נו-טראפיק

נו-טראפיק (NoTraffic) הישראלית, המפתחת פלטפורמה טכנולוגית לניהול תנועה, הודיעה על גיוס של 17.5 מיליון דולר נוספים בסבב A, בהובלת Nielsen Ventures, יחד עם Grove Ventures, חברת הביטוח מנורה ומיטב דש, ובהשתתפות המשקיעים הנוכחיים lool ventures, Next Gear Ventures וקרן North First Ventures.

הגיוס הנוכחי יאפשר לנו-טראפיק להתקדם בפעילותה, לגייס עובדים נוספים ולחזק את הפעילות הגלובלית הענפה שלה.

במקביל, ליאור הנדלסמן, שותף בקרן הון הסיכון Grove Ventures וממייסדי חברת סולאר-אדג', יצטרף לדירקטוריון החברה.

הפיתוח הייחודי של החברה מציע פלטפורמת ניהול תנועה אוטונומית מבוססת ענן, בצירוף סנסורים מתקדמים, המאפשרים תקשורת עם כלי הרכב (V2X), לצד זיהוי של כלל משתמשי הכביש – מכוניות, תחבורה ציבורית, רוכבי אופניים והולכי רגל. למערכת יכולת להוביל להפחתת עומסי תנועה, פליטות מזהמים ותאונות דרכים באופן ניכר, כאשר הטכנולוגיה מאפשרת חיבור של מערך הרמזורים לענן תוך פחות משעתיים והופכת אותו לרשת דיגיטלית ודינמית, המנוהלת אוטונומית על ידי אלגוריתמים של בינה מלאכותית, תוך שהיא מסתמכת על דרישות הלקוח. בנוסף, היא מסייעת במניעת תאונות בין כלי הרכב להולכי הרגל, כלי רכב לא מחוברים ונהגים ש"גונבים" רמזורים אדומים.

נו-טראפיק גייסה עד היום 25.5 מיליון דולר ומעסיקה יותר מ-30 עובדים במשרדי החברה בתל אביב ובסן פרנסיסקו. עיריות פיניקס, טוסון וצ׳אנדלר באריזונה בחרו והטמיעו את הפתרון של החברה בצירים העמוסים ביותר בעיר, כמו גם מחלקת התחבורה של מדינת קליפורניה שבין היתר פרסה את המערכת בציר התנועה המרכזי בעמק הסיליקון El Camino Real, לקראת הטמעה רחבה יותר במדינה.

טל קרייזלר, מייסד-שותף ומנכ״ל נו-טראפיק, ציין, כי "בעוד שרכבים הופכים למקושרים ואוטונומיים יותר, תשתיות כביש חכמות נמצאות בתחילת דרכן, ומתפתחות לקראתה של קפיצת מדרגה משמעותית בעידן כלי הרכב המקושרים והמרחב המחובר, כאשר הטכנולוגיה של נו-טראפיק מייצרת את הסביבה המתאימה לשלב הבא. הפלטפורמה של החברה זוכה כבר היום, לשמחתנו, לאמון וקרדיט מצד מחלקות התחבורה הגדולות בצפון אמריקה. סבב ההשקעה הנוכחי הוא בעל חשיבות אסטרטגית עבורנו, בעזרתו נוכל להעמיק את פריצת הדרך הטכנולוגית שעליה מתבססים הפיתוחים שלנו ולתמוך בהרחבת הפעילות העסקית. זוהי תקופה משמעותית עבורנו, לאור קפיצת המדרגה שמאפשרת הפלטפורמה לשותפינו. אנו חווים עלייה ניכרת בהיקף הפעילות, לקראת עתיד שיאפשר לראשונה למיליוני תושבים ליהנות מסביבה בטוחה ואפקטיבית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים