שר התקשורת, משה כחלון, אישר את העברת השליטה בפרי טלקום לידי שלמה שמלצר

איש העסקים, שהוא גם בעל השליטה בתדיראן טלקום, יחזיק מעתה ב-80% מהחברה ● מנכ"ל פרי טלקום, ליאור בנאי: "בשבוע שעבר הגשנו את הרישיון להפוך ל-MVNO, וברגע שנקבל אותו תתחיל התחרות האמיתית בשוק הסלולר"

שר התקשורת, משה כחלון, אישר היום (ג') את עסקת העברת השליטה בפרי טלקום לידי איש העסקים שלמה שמלצר, שיחזיק מעתה ב-80% מהחברה. שמלצר פועל, בין היתר, בתחום הליסינג התפעולי, והוא  גם בעל השליטה בתדיראן טלקום.

ממשרד התקשורת נמסר, כי אנו רואים בהשלמת העסקה מתן אפשרות לפרי טלקום להמשיך ולקדם את פעילותה בתחום התקשורת. העסקה עשויה לסייע לה לעמוד בתנאי הכשירות לקבלת רישיון MVNO". מנכ"ל פרי טלקום, ליאור בנאי אמר, כי עד כה היו בחברה חמישה בעלי מניות: הוא עצמו וערן שליו – מנהל התפעול של החברה – ושלושה משקיעים פרטיים. לדבריו, "שמלצר הוא משקיע אסטרטגי, שיהיה הגב הכלכלי של החברה אשר איתו נוכל לעשות מהלכים המשמעותיים בעולם ה-MVNO."

האם הגשתם בקשה ל-MVNO?

"בקשת הרישיון הוגשה למשרד התקשורת בשבוע שעבר. ביקשנו את העברת השליטה עוד קודם לכן, וכעת, משהיא אושרה, ביקשנו גם את הרישיון. אנו מקווים שגם הוא יאושר, ואז תתחיל התחרות האמיתית בשוק הסלולר".

לדברי בנאי, לא צפויים שינויים פרסונליים בחברה בעקבות העסקה: "אני אמשיך להיות המנכ"ל, וערן ימשיך להיות מנהל התפעול הראשי."

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים