בוקר טוב? אפליקציית גוגל קרסה במקומות רבים בעולם

הבעיות החלו בשעה 7:00 הבוקר (ג'), כשעם פתיחת היישום בניידים מבוססי אנדרואיד חווים הגולשים פשוט קריסה שלו, ויש גם דיווחים על בעיות בחיפוש ומי שטוענים שהיישום נסגר מעצמו שוב ושוב, עם הודעות על כך, ובלי שניסו לפתוח אותו כלל

קריסה עם הקפה של הבוקר. אפליקציית גוגל. צילום אילוסטרציה: BigStock

אפליקציית הליבה של גוגל (Google) במכשירים הסלולריים של רבים ברחבי העולם קרסה הבוקר (ג'). החל מהשעה 7:00 פונים משתמשי אנדרואיד רבים אל אתר DownDetector ולרשתות החברתיות בכדי לדווח כי אפליקציית גוגל קורסת באופן אקראי בטלפונים שלהם. 

64% מהמדווחים טוענים כי היישום פשוט קורס על הכניסה אליו ואילו 35% דיווחו על בעיות בחיפוש. נכון למועד כתיבת שורות אלו דיווחי המשתמשים מצביעים על כך שהבעיה משפיעה על מרבית מכשירי אנדרואיד, כולל סוני, סמסונג, גוגל פיקסל, LG ואחרים.

ייתכן שהתקלה העולמית קשורה לעדכון הגרסה האחרון של היישום, שהתרחש ממש לפני שעות.

אתר 9to5google דיווח הבוקר כי בעקבות העדכון האחרון, אפליקציית גוגל, וכן האפליקציות Podcasts ו-Lens פשוט שבות וקורסת, בעוד שגם העוזר האישי (Assistant) אינו זמין.

האתר דיווח כי "לאחר עדכון לגרסה 12.23.16.23.arm64 של אפליקציית גוגל, המשתמשים רואים את היישום שוב ושוב מתרסק כל כמה דקות מבלי שהם עושים דבר".

מה ניתן לעשות?

בתגובה לתלונות בטוויטר (Twitter), החשבון הרשמי של Made By Google הציע לגולשים לעשות אתחול רגיל של הטלפון, מה שעבד עבור חלק מהמשתמשים, אך לא לכולם – היו מי שציינו עם זאת כי אתחול הטלפונים שלהם לא עזר. לפי דיווחים שונים, הסרת ההתקנה של העדכון האחרון לאפליקציית גוגל פתרה את הבעיה, ואולם יש כמה משתמשים שדיווחו כי הם עדיין מתקשים להשתמש ביישום, גם לאחר שחזרו לגרסה הקודמת שלו.

עדכון אפליקציית גוגל התגלגל אתמול (ב'), אחרי שגרסת הבטא שלו החלה להיות מופצת בשבוע שעבר (ד'). יש המעידים כי משתמשי גרסת הבטא אינם מושפעים מהתקלה, ואתם יכולים להוריד אותה מכאן.

גוגל טרם התייחסה לתקלה העולמית. דף הסאטוס שלה כמעט שלא מעיד על בעיות כלשהן בשירותיה. נראה שנצטרך להמתין לתיקון ספציפי ולהסברים מה השתבש וכן לפרסום צפי מתי התקלה תתוקן לחלוטין.

 

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. עודד

    נתקלתי בבעיה אצל קולגות בעבודה. מחקתי את ה*נתונים* של האפלקציה דרך היישומים במכשיר והאפליקציה חזרה לעבוד כרגיל!

אירועים קרובים