מכבי האש רכשו מערכות וידיאו קונפרנס של פוליקום בהיקף של כ-250 אלף שקלים

המערכות מיועדות למרחב גליל מערבי הצפוני של מכבי האש ● הן ישמשו לקיום פגישות מטה שוטפות, עדכונים, תחקירים והדרכות ● את הפרויקט הובילה חברת האינטגרציה AVCS בשיתוף עם רשת ה-IVPN של בזק

מערך כיבוי האש בגליל המערבי רכש מרכזיית וידיאו קונפרנס של פוליקום (Polycom) בהיקף כספי של כ-250 אלף שקלים. את הפרויקט הובילה חברת האינטגרציה AVCS בשיתוף עם רשת ה-IVPN של בזק.

המרכזייה, מסוג MCU, כוללת מערכות וידיאו קונפרנס שיתפרסו על פני 8 מוקדים, וביניהם 6 הסניפים של מכבי האש בגליל המערבי, החמ"ל והמטה, הנמצאים באיזורים גיאוגרפיים מרוחקים. כמו כן כוללת המערכת ממשקי אודיו ווידיאו לתחנות הקצה השונות.

באמצעות המערכת שהוטמעה מחוברים האתרים השונים בו זמנית ובכך מתאפשר שיתוף מידע וקיום ישיבות מטה שוטפות, הדרכות לצוותי הכיבוי, תחקירים, תדריכים וכן דיונים רבי משתתפים ממקומות שונים במרחב גליל מערבי הצפוני. בנוסף, באמצעות המערכת יוקלטו הדיונים לצורך תיעוד ותחקור.

לדברי טפסר אמיר לוי, מפקד שירותי כבאות והצלה גליל מערבי, "השימוש הרחב שאנחנו עושים במערכות הווידיאו הללו מסייע לנו בתהליכי העבודה השוטפים היום-יומיים. הדוגמה הבולטת היא בגישור על פערי זמן ומרחק פיזיים, כאשר אנחנו נדרשים פעמים רבות לקיים תדריכים או תחקירים באיזורים שונים ומרוחקים, כאשר בזכות מערכת הווידיאו קונפרנס אנחנו יכולים לקיים את הפעילות ללא חשש ממחסור בכוח אדם שנמצא רחוק מהתחנה. לפני התקנת המערכת, כל ישיבת מטה, פגישה או תחקיר דרשו הגעה פיזית של צוותים למטה או לחמ"ל, מה שגרם למחסור בכוח אדם חיוני וכעת הכל מתנהל בצורה מסודרת ומאורגנת, עובדה המסייעת מאוד לחיסכון ניכר בעלויות".

"המערכת שהותקנה במערך כיבוי האש בגליל המערבי מהווה דוגמא בולטת לתרומת הטכנולוגיה לקשר מבצעי החיוני בין גורמי הביטחון בישראל", אמר דן אנגל, מנהל אזורי בפוליקום ישראל, יוון ודרום אפריקה. "מינוף הפעילות המבצעית באמצעות המדיום האינטראקטיבי מביא לתוצאות טובות בכל הקשור לחיסכון בכוח אדם, עלויות תפעול ובזמן יקר של עבודה, בעיקר כשמדובר בכוחות הצלה וחילוץ".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים