"ארגונים חכמים ומחוברים ימציאו מחדש את הדרך שבה מנהלים עסק"

כריסטיאן קליין, מנכ"ל סאפ, היה דובר המפתח בכנס השנתי של החברה, ודיבר על חשיבותן של הקהילות ● "שום עסק לא עושה עסקים לבד. אנחנו מנצחים יחד כקהילה, והערך מגיע מהרשת וממיליוני קשרי גומלין שהיא מאפשרת בזמן אמת"

כריסטיאן קליין, מנכ"ל סאפ. צילום: יח"צ

"במהלך השנה חסרת התקדים הזאת, חשיבותן של הקהילות, שאנחנו חלק מהן, מעולם לא הייתה ברורה יותר. שום עסק לא עושה עסקים לבד. אנחנו מנצחים יחד כקהילה, והערך מגיע מהרשת וממיליוני קשרי גומלין שהיא מאפשרת בזמן אמת. ארגונים חכמים ומחוברים ימציאו מחדש את הדרך שבה מנהלים עסק", כך אמר כריסטיאן קליין, מנכ"ל סאפ (SAP).

קליין היה דובר המפתח בכנס השנתי של החברה,SAP Sapphire Now 2021, שנערך באחרונה באופן וירטואלי.

לדבריו, "בתקופת הקורונה, הטכנולוגיה סייעה לקהילות ולמשפחות ועזרה לעסקים להסתגל במהירות למצב החדש. עבדנו עם הלקוחות שלנו ברחבי העולם כדי להפוך את שרשראות האספקה לעמידות יותר, לדמיין מחדש את המודל העסקי, כדי ליצור חוויות לקוחות חדשות, או לאפשר עבודה מרחוק".

קליין אמר, כי החברה מרחיבה את אסטרטגיית "הרשת העסקית" שלה, וזאת לטובת הנפקת חדשנות מהירה, כמו גם פתרונות מעקב אחר קיימות ופתרונות ייעודיים לתעשיות השונות. הרשת העסקית, אמר קליין, "תניע צמיחה ותקדם קיימות. יצירת קהילות עסקיות חדשות תביא לשיפור התוצאות העסקיות, ותסייע לנווט טוב יותר את התנאים הכלכליים והגיאו-פוליטיים המשתנים ולהגדיל את הפעילות בנושא הקיימות".

"מהפכה בתעשיות תקרה רק כאשר עסקים יהפכו לקהילות לרוחב שרשרות האספקה, כך שיוכלו להגיב על כל שיבוש – בזמן אמת", אמר קליין, "אנחנו כבר מנהלים את רשת הספקים הגדולה בעולם. עם יותר מחמישה מיליון ארגונים מחוברים. כיוון שהיישומים שלנו מפעילים שרשרות אספקה בכל התעשיות, יש לנו את הנתונים והמומחיות הרלוונטיים ביותר. למרות שכולנו ראינו את העוצמה של רשתות בחיינו האישיים, הרי שהסביבה העסקית המרושתת הזאת, ל'עסקים שעושים עסקים יחדיו' – היא ייחודית. חברי הרשת העסקית החדשה שלנו יוכלו לגשת לפורטל אחד ומאוחד כדי לקבל מבט כולל על האקו-סיסטם שלהם בשרשרת האספקה, הלוגיסטיקה והעקיבות, וניהול ותחזוקת ציוד".

קיימות כאסטרטגיה עסקית

"הגיע הזמן לקחת בחשבון את ערך הקיימות בהקשר הגדול יותר של איך אנחנו עושים עסקים, כך שקיימות תהפוך לסטנדרט בניהול הארגוני", אמר קליין. "לקהילה שלנו יש את הכוח להגן על כדור הארץ שלנו וליצור עתיד, שילדינו רוצים להיות חלק ממנו. יצרנו מערך פתרונות קיימות חדש, שיעזור להניע שיטות בנות קיימא בארגונים השונים ולרוחב כל שרשרת הערך של העסק". לדבריו, "למרות ירידה מסוימת בפליטת הפחמן בשנה הקודמת, השנה הזאת כבר בדרכה להוות את העלייה השנייה בגודלה בפליטות חמצן בהיסטוריה. קיימות חשובה להצלחה עסקית ממש כמו הכנסות ורווחים. זה העשור שבו חברות חייבות לפעול. המטרה המוצהרת שלנו היא לקדם את האפשרות למדוד את הגנת האקלים, לקדם גיוון והכלה ולשקף אחריות אתית".

החברה, אמר קליין, "מרחיבה את היצע הטרנספורמציה-כשירות שלה. לארגון חכם יש כמה מאפיינים עיקריים. בראש ובראשונה זה האומץ להשאיר מודלים עסקיים מסורתיים מאחור ולשנות באופן רדיקלי את אופן הפעולה של העסק שלך. ארגונים חכמים מתאפשרים על ידי תהליכים עסקיים משולבים, דיגיטליים וזריזים, המופעלים על ידי נתונים ובינה מלאכותית". לדבריו, "במהלך המגיפה, החברות העמידות ביותר היו אלו שהשתמשו בטכנולוגיה כדי לבצע טרנספורמציה לתהליכים העסקיים שלהן. אלו שרק מינפו את תשתיות הענן ולא ממש ביצעו דיגיטליזציה לתהליכי הליבה העסקיים – לא הצליחו באותה רמה. כדי לאפשר לכל ארגון להפוך לארגון חכם, הכרזנו על חבילות הטרנספורמציה RISE with SAP, המותאמות לצורכי מגזרים מסוימים. החבילות מספקות טרנספורמציה עסקית כשירות, עם פתרונות ענן ייעודיים למגזרי הקמעונאות, מוצרי הצריכה, אוטומוטיב ומכונות ורכיבים תעשייתיים."

"נבנה יחד עם האקו-סיסטם שלנו רשתות שתומכות בגיוון, בהכללה ובזכויות אדם", סיכם קליין, "ננגיש מעקב אחר טביעת רגל פחמנית ברשת העסקית, כך שתוכלו להגיע לאפס פליטת פחמן. ביחד נוכל להמציא מחדש את הדרך שבה התעשייה מתנהלת, על ידי חיבור בין ארגונים חכמים לרשת עסקית ענפה, מה שיהפוך את הרווחיות לקיימת ואת הקיימות – לרווחית."

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים