SQLink רכשה את ג'יניוס דטה סיינס הישראלית בשבעה מיליון שקלים

הנרכשת היא חברה ותיקה שמתמחה בהיבטים השונים שבניתוח ובמדע הנתונים, בהתבסס על בינה מלאכותית

בכירי SQLink וג'יניס דטה סיינס במעמד החתימה על הסכם הרכישה. צילום: יח"צ

SQLink רכשה את ג'יניוס דטה סיינס הישראלית תמורת שבעה מיליון שקלים – כך הודיעה החברה הרוכשת היום (א').

הנרכשת הינה חברת בוטיק המתמחה בבינה מלאכותית. היא הוקמה ב-1988 על ידי חזי הבר וז'קי ליפסקר, המשמשים כמנכ"לים משותפים בה. ג'יניוס דטה סיינס מתמחה בהיבטים השונים שבניתוח ובמדע הנתונים. הפתרונות שלה עונים לבעיה עסקית-תפעולית, עם חיבור התחום לפן העסקי, ניתוח נתוני הארגון ובחירה בגישה אנליטית מתאימה.

אנשי ג'יניוס דטה סיינס עוסקים בחקר ביצועים ואופטימיזציה, לימוד מכונה, ביג דטה, גישות אנליטיות מתקדמות, פיתוח שפת פיית'ון ופתרונות לטיפול בנתונים מבוססי ענן. החברה היא שותפה עסקית בכירה זה שנים רבות של יבמ ומונה עשרות עובדים, שיודעים לנתח מידע מובנה ולא מובנה. הם עובדים עם כלי ווטסון של הענק הכחול ומנצלים את הנתונים בארגון לטובת האתגר העסקי.

על לקוחותיה נמנים חברת החשמל, רכבת ישראל, משטרת ישראל, התעשייה האווירית, צה"ל, משרדי החינוך, הבריאות וראש הממשלה, שירותי בריאות כללית, מכבי שירותי בריאות, קופת חולים מאוחדת, תנובה, הטכניון, בז"ן ופלייטיקה.

תרגום כל אתגר לפתרון אנליטי

הבר אמר כי "שקדנו במשך שנים לפתח את עולם מדע הנתונים, שצובר תאוצה משנה לשנה. SQLink תביא לתמיכה מיטבית ולסינרגיה גבוהה בינינו לבינה, ותאפשר לנו להרחיב ולהעמיק את הפתרונות שלנו – טכנולוגית ואף שירותית. כך נוכל לספק פתרונות מקצה לקצה".

תמיר גורן, יו"ר קבוצת SQLink, ציין כי "אנחנו משקיעים משאבים עצומים בתחום הנתונים ורואים בו את אחד ממנועי הצמיחה החשובים ביותר שלנו. אופיסופט – זרוע הדטה של הקבוצה, שאותה רכשנו ב-2018, היא אחת משלוש החברות הבולטות בארץ בתחום ומונה יותר מ-150 אנשי מקצוע. באמצעות הרכישה הנוכחית נרחיב את הפעילות שלנו עם ווטסון של יבמ".

לדברי גלעד רבינוביץ', מנכ"ל SQLink, "הנתונים הם הבסיס של הכלכלה החדשה. הם מאפשרים לקבל החלטות עסקיות בזמן אמת, ליצור הצעות ערך מותאמות אישית ללקוחות ולייצר את היתרון התחרותי. ליבת הפעילות של הנרכשת משלימה את הפתרונות שלנו. ביחד נתרגם כל אתגר לפתרון אנליטי".

בתמונה למעלה: מימין – גלעד רבינוביץ', מנכ"ל SQLink; תמיר גורן, יו"ר החברה; חזי הבר וז'קי ליפסקר, בעלים-שותפים של ג'יניוס דטה סיינס; ומשה מורשת, סמנכ"ל הפיתוח העסקי של SQLink.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים