מכבי שירותי בריאות הטמיעה טכנולוגיה חדשנית לניהול נכסי דטה

הטכנולוגיה של הסטארט-אפ אוקטופיי תספק תמונה ברורה ואיתור מסלול הנתונים בארגון, תוך שניות בודדות, כמו גם תובנות ודו"חות ממנוע חיפוש חכם, המאפשר ניווט מהיר ויעיל ● מהחברות לא נמסר היקף העסקה, אך גורמים בשוק מעריכים שהיא נאמדת בכ-1.5 מיליון ש'

רונן טל, מנהל דטה ואנליטיקה, מכבי שירותי בריאות. צילום: יח"צ

מכבי שירותי בריאות הטמיעה בימים אלו טכנולוגיה חדשנית של הסטארט-אפ אוקטופיי (Octopai), המיוצגת בבלעדיות בישראל בידי חברת איטרניטי מקבוצת אמן. מהחברות לא נמסר היקף העסקה, אך גורמים בשוק מעריכים שהיא נאמדת בכ-1.5 מיליון שקל.

הטכנולוגיה של אוקטופיי ממפה באופן אוטומטי את כל המידע הקיים במערכות ה-BI בארגונים, ומכל שכבות המטה-דטה, מרכזת אותו לפלטפורמה אחת ומאפשרת חיפוש יעיל באמצעות מנוע חיפוש חכם ומהיר. הטכנולוגיה הייחודית תאפשר למומחי הדטה של מכבי שירותי בריאות (מפתחי BI, אנליסטים, מנהלי דטה)  להגיב מהר יותר לשינויים, לאתר מידע רלוונטי, לתחקר, לבנות דו"חות ועוד, כאשר הכל נעשה במקום אחד, באופן מהיר, יעיל ובאמצעות ממשק נוח וקל לתפעול.

מכבי שירותי בריאות

מכבי שירותי בריאות

למעשה, אחד האתגרים הגדולים של ארגונים במציאות הנוכחית הוא ההתמודדות עם שטף המידע הזורם אליהם וארגונו. כך לדוגמה, בתקופת הקורונה הוחלט לקצר את ימי הבידוד לחולי קורונה מ-14 ימים ל-10 ימים. כתוצאה מכך כל קופות החולים נדרשו למצוא במערכות המידע מי מחבריהן נדרש להישאר בידוד, ומי יכול לצאת ממנו עוד באותו היום. הפקת דו"ח שכזה מסתמכת על מידע מהמון מקורות שונים במערכות ה-BI הקיימות בארגונים, הצלבות מידע ופילוחים שונים. הטכנולוגיה של אוקטופיי, לדברי החברה, עונה בדיוק על מקרים מסוג זה, ובזכותה יכולה כעת מכבי לאתר במהירות רבה יותר במנוע החיפוש את כל המידע הרלוונטי, לבנות דו"חות, לקבל במהירות החלטות ותובנות, ולהוציאן לפועל.

רונן טל, מנהל דטה ואנליטיקה במכבי שירותי בריאות: "כחלק מאסטרטגיית הדטה, בחרה מכבי שירותי בריאות בטכנולוגיה של אוקטופיי כפתרון המאפשר קבלת תמונה מלאה על זרימת הנתונים בארגון, תוך קיצור TTM בפיתוח מודלים של נתונים ואפקטיביות בעת ניהול שינויים ותחקור תקלות. בתקופה בה קצב המידע הזורם לארגון מכל האפיקים הולך וגובר, הטכנולוגיה של אוקטופיי אפקטיבית במיוחד, וכעת אנו יכולים להפיק ערכים משמעותיים מתוך המטה-דטה בזמן קצר ומפלטפורמה מרכזית אחת".  

אסף בר, מנכ"ל איטרניטי. צילום: רמי זרנגר

אסף בר, מנכ"ל איטרניטי. צילום: רמי זרנגר

אסף בר, מנכ"ל איטרניטי מקבוצת אמן, המייצגת את פעילות אוקטופיי בישראל: "ארגוני הבריאות בארץ ובעולם עומדים בשנה האחרונה בפני קצב גבוה של זרימת נתונים, במקביל לצורך בקבלת החלטות מהירות  בהתאם לשינויים המתרחשים בשטח. אוקטופיי נועדה בדיוק לשם כך, והיא מביאה למכבי שירותי בריאות בשורה משולשת, גם יעילות טכנולוגית פורצת דרך שתרכז עבורה את כל המטה-דטה תחת קורת גג אחת, גם איתור כל נתון באמצעות מנוע חיפוש חכם, וגם הפקת דו"חות וממצאים רלוונטיים תוך זמן קצר. העובדה שמכבי בחרו בנו לספק להם את השירות, היא מחמאה גדולה וחשובה לצוות ולמוצר. מכבי היא מגופי הבריאות המתקדמים בעולם ואני גאה שמעתה נעבוד איתם".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יהושע

    בסוף תוכנה טובה נמדדת בביצועים של ניתח המידע

אירועים קרובים