שופרסל יישמה והטמיעה מערכת לניהול מבצעים של Unica; ההיקף הכספי: מיליון שקלים

שופרסל מסיימת בימים אלה פרוייקט יישום והטמעה של מערכת לניהול מבצעים (CM) של Unica. חברת GSTAT, המייצגת בארץ את Unica, שימשה כיועצת וכמלווה מקצועית של תהליך היישום, ההטמעה וההדרכה, שבוצע על ידי חברת גילון. היקף הפרויקט נאמד בכמיליון שקלים.

משופרסל נמסר, כי הטמעת המערכת נועדה לאפשר לרשת לנהל את כל המבצעים באמצעות מערכת מרכזית אחת המתממשקת לכל מערכות ההפצה של פעילויות השיווק ברשת, בהן דיוור קופונים, שליחת הודעות SMS, הצעות שיווקיות בקופות, במעמד הקנייה עצמה, ועוד. כמו כן, היא מאפשרת ליזום מבצעים שיווקיים, המופצים באופן מיידי, עד לרמת הלקוח הסופי, ושליחת הצעות הממתינות ללקוח עם הגעתו לסניף.

שמיר סגל, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי ב-GSTAT, מאמין, כי יישום המערכת ישפר את יכולותיה של שופרסל בכל הנוגע לניהול הקשר עם הלקוח. "מערכת CM של Unica תתרום לקיטון משמעותי בהוצאות התפעול הכרוכות בייזום מבצעים, במקביל להעלאת האפקטיביות שלהם". הוא ציין, כי "שופרסל הינה הלקוח הקמעונאי הראשון של חברת Unica בארץ".

לדברי אירית פרידליס וינשטיין, מנהלת מחלקת CRM ו-BI בשופרסל, "היעד המרכזי של המערכת הוא להעביר את המסר הנכון, בעיתוי הנכון, ללקוח הנכון ובערוץ הנכון. כך ניתן להביא למיצוי מתמיד של 'פוטנציאל הלקוח' בכל נקודת זמן, ולהפוך את האינטראקציות מול הלקוחות להזדמנות עסקית. המערכת גם מאפשרת לנו למדוד את האפקטיביות של הפעילות השיווקית לאורך זמן ולבקר את עצמנו בצורה קפדנית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים