"נתונים זה נחמד – מידע הוא כוח שמניע עסקים"

מייקל דל, יו"ר ומנכ"ל דל טכנולוגיות, בפתח הכנס השנתי שערכה החברה: "הכלכלה נעה בכבישי הדטה, ולכן חשוב לחלץ מהנתונים תובנות ולשנע אותן למשתמשים ולמקבלי ההחלטות - כך נוכל להעצים ארגונים ולקדם את כלל האנושות"

מייקל דל, יו"ר מנכ"ל דל טכנולוגיות. צילום: יח"צ

"הטכנולוגיה כבר זה זמן אינה ברשותה של מחלקת ה-IT בארגון. הטכנולוגיה היא כלל הארגון, והיא זו שמאפשרת לו לעבוד ולהמשיך לפעול. הטכנולוגיה היא זו שסייעה לעולם להמשיך לתפקד בשנת הקורונה החולפת. החדשנות מניעה את ההתקדמות האנושית, וקיבלנו לכך הוכחות חיות עם פיתוח טכנולוגיות שנאבקו בנגיף, סייעו לאתר חולים ולהדביר את המגפה. וכל זה קרה בפרקי זמן קצרים ביותר. ההמצאתיות הזו קורית בכל העולם: ראינו איך הטכנולוגיה הייתה אבן יסוד בריבוי השינויים שעברנו בשנה שעברה, מעולמות החינוך, דרך עולם הבריאות ועד לתחומי הבידור והייצור. זה קרה לכל פרט ולכל ארגון, מאנטרפרייז ועד SMB. נתונים זה נחמד, אבל מידע הוא כוח שמניע עסקים", כך אמר מייקל דל, יו"ר ומנכ"ל דל טכנולוגיות (Dell Technologies).

דל דיבר אמש (ד') בפתח הכנס השנתי שערכה החברה. לדבריו, "חשוב להשקיע כעת ליצירת העתיד. יש לנצל את הקרטוע שהיה ב-2020, כדי שנוכל לעשות ספרינטים ב-2022. זה יקרה עם הזנת נתונים, עם ניתוח מעמיק של הנתונים לטובת הנפקת תובנות, שיביאו לקבלת החלטות, שיגרמו לפעולות מבוססות נתונים, שיביאו לתוצאות משופרות – ובזמן אמת. הכלכלה נעה בכבישי הדטה, ולכן חשוב לחלץ מהנתונים תובנות ולשנע אותן למשתמשים ולמקבלי ההחלטות – כך נוכל להעצים ארגונים ולקדם את כלל האנושות".

"אנו נוטלים חלק פעיל במאבק בקורונה", אמר דל, "ומסייעים ל-i2b2 tranSMART Foundation, ארגון מחקר ללא כוונת רווח, לגייס כמויות אדירות של נתוני מטופלים מכל העולם. זאת, כדי ליצור מודלים וירטואליים של חולים, מה שמכונה 'תאומים דיגיטליים' – לטיפול בהשפעות ארוכות טווח של נגיף הקורונה. החוקרים ישתמשו בתשתית שלנו כדי לקבוע את אפשרות הטיפול הטובה ביותר עבור חולים. זאת, בהתבסס על רקע גנטי והיסטוריה רפואית. כדי לאפשר זאת ולספק יכולות חישוביות, בינה מלאכותית, למידת מכונה ויכולות אחסון מתקדמות, בנינו עבורם רשת אחסון נתונים מאובטחת".

מחשוב קצה – העתיד

"מחשוב הקצה הוא ההווה, ובעיקר – העתיד", אמר דל, "כיום, רק 10% מהנתונים מעובדים מחוץ לדטה סנטר. אולם ההערכות של חברות המחקר הן, שעד שנת 2025, 75% מנתוני הארגון יעובדו מחוץ לדטה סנטר או לענן. לכל ארגון יש את התשתית לכך בכל מקום. זהו מחשוב הקצה – והוא התחום הצומח ביותר. מחשוב הקצה יהיה בעל תאוצה עצומה ויהיה מרכיב מרכזי בכל התהליך הזה של טרנספורמציה דיגיטלית". לדבריו, "השקנו שורת פתרונות שנועדו להפיק יותר מהנתונים של מוצרי הקצה, כחלק מאסטרטגיית החברה לספק טכנולוגיות המאפשרות למוצרים לרוץ ולהתנהל בין העננים והיישומים השונים".

"פעילות ההיצע שלנו כשירות צמחה מאוד", ציין, "אנו מתחייבים לספק את כל המוצרים והפתרונות שלנו כשירות, במסגרת מאמץ Project Apex. כך, ארגונים יכולים לצרוך פתרונות בכל דרך שירצו, לפי צריכה, תוך כדי 'תנועה', או כמנוי. השירות הזה מפשט את האופן שבו עסקים צורכים טכנולוגיה. במסגרת השירות, אנו מתבססים על מומחיות ה-IT שלנו כדי לצמצם את הזמן והמורכבות של ארגונים בעת שהם רוכשים, מנהלים ומתחזקים את תשתיות ה-IT. בעזרת השירות, לקוחות יכולים לאמוד את צורכי ה-IT שלהם, להניע פרויקטים חדשים ולתת מענה לצרכים המשתנים של הארגון. כך, באמצעות מערכת אחת בלבד, אנו מעניקים לארגונים את הגמישות לבחור בשירותי טכנולוגיה העונים בצורה הטובה ביותר לצרכיהם".

"חברות וארגונים ברחבי העולם הכירו בכך שטרנספורמציה דיגיטלית חשובה כעת יותר מתמיד. הלקוחות הארגוניים רוצים את עזרתנו כדי להשיג תוצאות עסקיות טובות יותר ולהטמיע טכנולוגיות חדשות", סיכם דל, "בין אם מדובר בבינה מלאכותית, בלימוד מכונה, בדור 5, או באוטומציה, ארגונים רוצים עזרה בהבאה של מודל התפעול בענן – לתשתית ה-IT שלהם. אנו ממוצבים במקום שבו יש לנו יכולת לספק זאת עבורם. אנו פועלים במלוא הקיטור לבנות את התשתית החיונית לעידן הנתונים, ובכך לסייע לארגונים להאיץ את השינוי הדיגיטלי. אנו עושים זאת באמצעות פתרונות אוטומטיים, חכמים ומשולבים. חדשנות טכנולוגית מבוססת דטה היא הבסיס, המפתח, להנעת ההתקדמות האנושית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים