אינטל מתרחבת בחיפה: תקים קמפוס חדש ב-200 מיליון שקלים

הקמפוס יוקם לצד מרכז הפיתוח הקיים באזור התעשייה מת"ם ויאכלס יותר מ-6,000 עובדים ● הקמתו תוכרז רשמית בשבוע הבא, באירוע במעמד המנכ"ל החדש של אינטל, פט גלסינגר

המרכז החדש של אינטל בחיפה מלמעלה. הדמייה: אינטל

אינטל מרחיבה את הנוכחות שלה בישראל: החברה, שהיא בין החברות הרב לאומיות הגדולות ביותר שפועלות בארץ, הודיעה היום (ד') שהיא תשקיע 200 מיליון שקלים בבניית קמפוס חדש בחיפה, בצמוד למרכז הפיתוח שלה בעיר, שהוקם עוד ב-1974 והיה מרכז הפיתוח הראשון של החברה מחוץ לארצות הברית. ההכרזה הרשמית על הקמת המתקן החדש, שמוגדר על ידי אינטל כהיברידי, תתרחש בשבוע הבא, במעמד המנכ"ל החדש של החברה, פט גלסינגר, שיגיע לישראל לצורך כך.

הקמפוס אמור להיות גדול במיוחד, בשטח כולל של כמה עשרות אלפי מטרים רבועים, ועתיד לאכלס יותר מ-6,000 עובדים הפעילים בתחומי החומרה, התוכנה ופיתוח מעבדי העתיד של אינטל. לשם השוואה, הבניין החדש יחסית של אינטל בפתח תקווה, שנפתח ממש לפני פריצת מגפת הקורונה, אמור להכיל בשיאו כ-2,000 עובדים.

סרטון תדמית של המרכז החדש של אינטל בחיפה.

ההקמה של הקמפוס צפויה להסתיים ב-2023 והוא יותאם לעבודה גמישה – ממנו ומרחוק, בעיקר מהבית. זאת, בהתאם למגמה שהתרחבה בתקופת הקורונה – בהתחלה עקב אילוצי הסגרים, אך גם לאחריהם, בימים אלה. הקמפוס יציע בנוסף שטחים מיוחדים לספורט וכן אזורים ירוקים שיעטפו אותו מסביב. הבנייה תהיה חכמה וירוקה, ובין לבין ישובצו מסעדות פופ-אפ ובתי קפה, שיעזרו גם הם לניהול פגישות וישיבות נוחות.

המרכ החדש של אינטל בחיפה. הדמייה: אינטל

המרכז החדש של אינטל בחיפה. הדמייה: אינטל

"אני גאה שאינטל העולמית ממשיכה להשקיע ולבנות את העתיד במרכז הפיתוח בישראל. הקמפוס החדש יוביל אותנו קדימה, לסביבה גמישה, שמאפשרת בחירה ושילוב אופטימלי בין העבודה ממנו ומחוצה לו. איזה כיף יהיה לפתח את הטכנולוגיות המתקדמות בעולם בסביבה כזו", אמרה קרין אייבשיץ סגל, מנכ"לית מרכזי הפיתוח של אינטל ישראל.

אינטל פעילה בישראל שנים רבות – אמור, מרכז הפיתוח הראשון שלה כאן נפתח בחיפה ב-1974. כמו כן, היא מפעילה מרכז בפתח תקווה, שהוזכר לעיל ושיאגד לתוכו, בסופו של דבר, את מרכזי הפיתוח הקטנים שלה בתל אביב, בכפר סבא וביקום; מרכז פיתוח התוכנה בהר חוצבים שבירושלים; וכמובן, מפעל הייצור FAB 28 המורחב בקריית גת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים