אבטחת סייבר לאפליקציות SaaS: דו קונטרול הישראלית גייסה 13 מיליון ד'

החברה, שפיתחה טכנולוגיית סייבר להגנה על  מתקני מחשוב כשירות (SaaS), תשתמש בכספי הגיוס כדי להעמיק את המו"פ במרכז הפיתוח בתל אביב ולהרחיב את מערך השיווק של החברה במשרדיה בניו יורק

מייסדי דוקונטרול. מימין: ליאל רן, עמרי וינברג אדם גביש. צילום: אורלי אייל

דוקונטרול (DoControl) מדווחת על גיוס של 13 מיליון דולר בסבב הגיוס הראשון של החברה אחרי גיוס הסיד, שבמסגרתו גויסו 3.35 מיליון דולר. משמעות הדבר שעד כה החברה גייסה 16.35 מיליון דולר בטווח זמן קצר של עשרה חודשים.

סבב זה הובל על ידי קרן ההון סיכון RTP Global, שהובילה בעבר השקעות בדטדוג (Datadog) ובסייסנס (Sisense). סבב הגיוס הנוכחי ישמש להקמת מערך השיווק בארה"ב ולהרחבת מרכז הפיתוח של החברה בתל אביב.

דו קונטרול נוסדה ביוני 2020 על ידי אדם גביש, מנכ"ל, עמרי וינברג, מנהל הכספים, וליאל רן, מנהל הטכנולוגיות. החברה נתמכת על ידי מומחי סייבר בקנה מידה עולמי: שון הנרי, נשיא ומנהל אבטחה ב-Crowdstrike, אנדי בראון, חבר הנהלה ב-ZScaler, ג׳סטין סומאיני, CSO ב-Unity, ומייסדי חברת ארמיס, שנמכרה ב-1.1 מיליארד דולר.

דוקונטרול מספקת פתרון שמוטמע תוך חמש דקות ללא קשר לגודל הארגון, מעניק נראות מלאה על כמה חשוף המידע הארגוני, מאפשר תהליכי אבטחת מידע אוטומטיים שמנקים הרשאות כאשר אין בהן צורך, ואף מתקשר ישירות עם משתמשי הקצה, שיכולים להחליט איזה מידע אמור להיות משותף ולמי. לקוחות דוקונטרול מדווחים, שהמעבר מעבודה ידנית לאוטומציה חוסכת אינספור שעות מדי שבוע, ונותנת ביטחון מלא שאף מידע ארגוני לא נחשף לאדם הלא נכון או נשאר חשוף לנצח.

אדם גביש, מייסד משותף ומנכ״ל החברה, פתר בעיה דומה כשהיה מנהל מוצר סייבר ב-Google Cloud, שם השיק את חוויית המשתמש הראשונה של גוגל ללקוחות ענן, הפועלים תחת רגולציות אבטחת מידע קפדניות. ״חברות מכל העולם משתמשות באפליקציות SaaS כמו סיילספורס (Salesforce), Google Drive, Microsoft Office 365, ועוד כדי לשתף פעולה עם גורמים חיצוניים על המידע הארגוני השמור באפליקציות אלו. אמנם פתרונות לניהול זהויות ו-Zero Trust עוזרים לנהל משתמשים פנימיים ולאבטח חיבור מרוחק לאפליקציות SaaS, אבל מהרגע שהעובדים מתחילים לשתף מידע עם גורמים חיצוניים, חשבונות Gmail פרטיים, עובדים לשעבר, מתחרים וכו׳ – מצטברת כמות עצומה של הרשאות גישה למידע, שצוותי אבטחת מידע ו-IT לא מסוגלים לנהל בצורה ידנית. הכלים שיש היום בשוק או חוסמים שיתוף חיצוני כמעט לחלוטין, ובכך פוגעים מהותית ביכולת של חברות לעשות עסקים עם גורמים חיצוניים, או דורשים הטמעה מאוד ארוכה ותחזוקה אינסופית ביום יום״.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים