סנטריקל מגייסת 32 מיליון דולר בהובלת Intel Capital וקרן JVP

הפלטפורמה מבוססת ה-AI של סנטריקל שמה את העובד במרכז והופכת אותו לגיבור הארגוני, תוך התמקדות בהצלחתו המקצועית, שיפור ביצועיו וחיזוק הקשר בינו ליעדי הארגון - קיראו על התוצאות המתבטאות בכל הפרמטרים בארגון

גל רימון, מייסד ומנכ"ל סנטריקל. צילום: יח"צ

סנטריקל (Centrical) – מפתחת פלטפורמת AI שמציבה את העובד במרכז ההצלחה העסקית, ומספקת לו מעטפת שלמה שמשביחה את ביצועיו והצלחתו בארגון – הודיעה באחרונה על השלמת סבב גיוס הון בהיקף של 32 מיליון דולר בהובלת אינטל קפיטל (Intel Capital) וקרן JVP – המשקיעה הגדולה בחברה. הסבב כלל משקיעים חדשים – C4 Ventures ו-Citi Ventures כמו גם את השתתפותתם של משקיעים קיימים Aleph, 2B Angels, CE Ventures ו-La Maison Compagnie d'Investissement.

סנטריקל תשתמש בהון שגויס להעמקת הפעילות בשוק האמריקני ולצורך כניסה לשווקים חדשים. בנוסף, החברה תשקיע בפיתוח פתרונות חדשים שיגדילו את הערך ללקוח, ויתמכו בעובדים ובצרכים ארגוניים שמתעוררים עם המעבר המואץ לסביבות עבודה היברידיות (עבודה משולבת במשרד ובבית).

שיפור ביצועי עובדים במערכי מכירות ובמוקדי שירות בסיוע AI

פלטפורמת ה-AI של סנטריקל מתמקדת בשיפור הביצועים של עובדים במערכי מכירות ובמוקדי שירות, שמלווה את העובד מיומו הראשון בעבודה.

הפלטפורמה מספקת לעובד הדרכה מותאמת אישית, ומנווטת אותו בבטחה לביצוע  משימותיו על הצד הטוב ביותר, מגדירה לו יעדים, עוקבת בזמן אמת אחר ביצועיו, מזהה נקודות חולשה בביצוע המשימות ומנתבת אליו הדרכה ממוקדת (Micro Learning), שמתקנת ליקויים ושגיאות. כל זאת בסביבת משחוק (Gamification) שמספקת לו תמריצים ומוטיבציה להצליח. בנוסף, המערכת מנגישה את המידע למנהלים הישירים של העובד, וממליצה להם באופן פרואקטיבי כיצד לסייע לו ולאמן אותו להצלחה.

לפלטפורמה יש השפעה ישירה על השורה התחתונה של לקוחות החברה כולל: שיפור של 18% בהכנסות של ארגוני מכירות, שיפור של 12% בפריון, וקליטת עובדים חדשים בקצב מהיר יותר בשיעור של 30%.  

"תחושת הקשר שבין העובד למנהל האישי שלו נחוצה היום יותר מתמיד"

"סנטריקל מחוללת מהפיכה בחייהם ובביצועיהם של העובדים הנמצאים בחזית ארגונים גדולים", אמר אראל מרגלית, מייסד ויו"ר קרן JVP, שמונה ליו"ר הדירקטוריון של סנטריקל. "לעתים קרובות, עובדים חיוניים אלו חשים שהם לא זוכים לתשומת הלב הראויה, לא מתחברים ליעדי הארגון, לא מקבלים הכשרה רלוונטית והם לא תמיד מצליחים במשימה".

אראל מרגלית, יו"ר לידספייס וקרן JVP. צילום: פלי הנמר

אראל מרגלית, יו"ר ומייסד קרן JVP, וכן יו"ר דירקטוריון סנטריקל. צילום: פלי הנמר

לדבריו, "סנטריקל משנה את חוקי המשחק. בעזרת הפלטפורמה שפיתחה, עובדים יכולים לצמוח באמצעות יצירת שפה ועבודה משותפת עם המנהלים שלהם, שמעצימים אותם ותומכים בהם תוך הצבת מטרות אישיות שעולות בקנה אחד עם יעדי הארגון ואבני הדרך שלו. מאז התפרצות הקורונה, והגידול במספר האנשים שעובדים מהבית, תחושת הקשר שבין העובד למנהל האישי שלו נחוצה היום יותר מתמיד. כדי לנצח צריך עבודת צוות: מסירה, חסימה, שמירה וקליעה – אלה מהלכים קריטיים לקבוצה, והם אלה שיכריעו אם הקבוצה תנצח בעבודת צוות. זו פריצת הדרך שסנטריקל מביאה, אשר הופכת אותה למובילת קטגוריה".

"להתמודד עם צרכי ארגונים בסביבה עולמית יותר ויותר היברידית"

"אינטל קפיטל השקיעה בסנטריקל כיוון שהיא מאמינה שפלטפורמת ההצלחה ממוקדת עובד (Employee-Centric Success Platform) שלה פורצת דרך ביכולתה להתמודד עם הצרכים של ארגונים הפועלים בסביבה עולמית, שנהיית יותר ויותר היברידית. חדשנות מתמשכת והרחבת הפתרונות שלה יאפשרו לרבים מהארגונים הגדולים בעולם לחולל תפנית בפעילותם ולשפר את תוצאותיהם העסקיות", מסרה טרינה ואן פלט, סגנית נשיא בכירה באינטל קפיטל ודירקטורית בכירה.

עם פרוץ מגיפת הקורונה הכריזה סנטריקל (לשעבר Gameffective) על מודולים חדשים כולל 'בינה אנושית רבודה' (Augmented People Intelligence), תוך שימוש בתובנות ואנליטיקה מבוססות AI כדי לעזור לעובדים ומנהלים לשפר ביצועים ולחזק את הקשר לארגון ולמטרותיו.

התגובה המהירה אפשרה לסנטריקל לסייע לחברות ענק לעבור בין לילה לתהליכים עסקיים חדשים שנדרשו להם בעקבות הקורונה.

על פי לקוחות החברה, הפלטפורמה מילאה תפקיד מרכזי ביכולת שלהם להתמודד עם השלכות המשבר בהצלחה. בנוסף דווח כי הפלטפורמה הצליחה לספק לכל עובד חוויה מותאמת אישית, שכיוונה אותו  להצלחה במשימותיו באמצעות שילוב כלי משחוק, ניהול ביצועים ויעדים, מעקב ומשוב בזמן אמת, ומקטעי למידה יעודיים, וכן כלי מנהל מתקדמים לבקרה ותמיכה בעובד. 

"מגדירת ומובילת השוק המתהווה של הפלטפורמות להצלחה ממוקדת-עובד"

"במהלך 2020 השימוש בפלטפורמה של סנטריקל צמח פי 6. זה סימן מובהק לכך שאנחנו מרכיב מרכזי ביצירת תרבות ממוקדת ביצועים עסקים", אמר גל רימון, מייסד ומנכ"ל סנטריקל.

"סנטריקל מגדירה ומובילה את השוק המתהווה של הפלטפורמות להצלחה ממוקדת-עובד (Employee-Centric Success Platform). היכולת שלנו להבין את התפקיד שממלאים עובדים בהצלחת הארגון ולהציע את הדרך הנכונה לחבר אותה למטרות הארגון ולהגביר מחוברות וצמיחה, יוצרת מצב שבו כולם מרוויחים. גיוס ההון יאפשר לנו להביא לשוק פתרונות חזקים ויעילים יותר לארגונים, במאמץ להפוך את עובדיהם למרכז ההצלחה העסקית". 

מעל 130 חברות ענק אימצו את הפלטפורמה של סנטריקל בהן: בריטיש טלקום, מיקרוסופט, נוברטיס, HP, BMW   

בין לקוחותיה של סנטריקל שמדווחים על שיפור ביצועים משמעותי נמנות כמה מהחברות המובילות בעולם. מיקרוסופט דיווחה על שיפור של 10% בתפוקה של סוכני השירות שלה וצמצום של 12% בהיעדרויות מהעבודה שנובעים לדברי העובדים מקשר עמוק יותר עם החברה ותחושה של העצמה ומחוברות עם העבודה. יתירה מזאת, בסקרים פנימיים של החברה ציינו 89% מסוכני השירות שכתוצאה מהעדכונים והזדמנויות האימון שהם מקבלים מהפלטפורמה, הם מרגישים מוכנים יותר ליישם ידע נלמד בעבודה. גם חברת Cellular Sales, רשת השיווק הקמעונאית הגדולה ביותר של וורייזון, הגדילה את מכירות הטלפונים ב-53% הודות לכלי המשחוק וחיזוק הקשר של העובד לארגון ומטרותיו שמאפשרים לכל איש מכירות להצליח ולהיות יעיל יותר    

סנטריקל מתכוונת להרחיב את סל פתרונותיה לשווקים ורטיקליים, ולפתח פתרונות נוספים שיאפשרו לארגונים להיות ערוכים למציאות העסקית המשתנה תדיר. בחציון השני של-2020 גדלה מצבת העובדים בחברה בכ-40 עובדים, מתוכם כ-20 במרכז המחקר והפיתוח בישראל. ב-2021 מתכננת החברה לגייס עוד כ-80 משרות בעולם (בניו יורק, לונדון וישראל), מתוכם 40 ברעננה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יעקב היכל

    פעולה זו תטיב עם כל מרכיבי המערכת. רבותינו קבעו כבר מזמן שחוזקה של השרשרת נקבעת על ידי החוליה החלשה שלה.

אירועים קרובים