מינוי מלכותי: הנסיך הארי מצטרף לסטארט-אפ שמסייע בטיפול נפשי

הדוכס מסאסקס יהיה חלק מההנהלה הבכירה של חברת בטר-אפ מעמק הסיליקון, שמציעה טיפולים נפשיים וקואוצ'ינג - כולל באמצעים טכנולוגיים ● רעייתו, מייגן מרקל, הודתה בראיון לאופרה ווינפרי שהיא סבלה ממצב נפשי לא טוב ואף היו לה מחשבות אובדניות

הנסיך הארי. מקור: BigStock

השיח סביב הראיון שנתנו הנסיך הארי ורעייתו, מייגן מרקל, לאופרה ווינפרי בקושי שקע, והנה אנחנו מקבלים עוד חדשה מעניינת מהזוג המלכותי: מסתבר שהנסיך מצטרף להיי-טק, בתפקיד בכיר.

לפי דיווח בוול-סטריט ג'ורנל, הדוכס מסאסקס, כתוארו המלכותי של הנסיך הבריטי, עומד להיות CIO – שזה, במקרה המדובר, לא מנמ"ר, אלא ר"ת של Chief Impact Officer. מנהל השפעה ראשי, בתרגום חופשי ולא כל כך מוצלח לעברית. הנסיך ימלא את התפקיד בסטארט-אפ בטר-אפ, שמפתח טכנולוגיות לאימון חיים ולטיפול נפשי, וכבר הגיע למעמד של חד קרן. הידיעה אושרה הן על ידי החברה והן על ידי הנסיך.

החברה מציעה, בין השאר, שירותי קואוצ'ינג מבוססי דטה לארגונים – לרבות עבור העובדים שלהם. באתר החברה נכתב כי האלגוריתם שלה מאתר את האנשים המתאימים לקבלת קואוצ'ינג ונותן להם המלצות על דרכים לבצע את הטיפול. היתרון לארגון, לדבריהם, הוא ביכולת האיתור וההכשרה של העובדים המוכנים והמסוגלים ביותר להביא להצלחת העסק. כמו כן, היא מציעה קורסים אונליין שלטענתה יכולים להביא לשינויים התנהגותיים.

הנסיך הארי כבר נכלל בעמוד בכירי החברה באתר של בטר-אפ, שם נכתב עליו כי הוא "פועל בנושאים הומניטריים, יוצא צבא, מומחה לבריאות נפשית וסביבתן". צפויה להיות לו השפעה על החלטות אסטרטגיות באשר למוצר של החברה ועל תרומות לצדקה. כמו כן, במסגרת תפקידו הוא יופיע בציבור בנושאים הקשורים לבריאות הנפש. בדיווח של הוול-סטריט ג'ורנל נכתב כי החברה סירבה למסור מה יהיה שכרו של הנסיך.

לא נתנה יד למייגן מרקל. משפחת המלוכה הבריטית. צילום: BigStock

לא נתנה יד למייגן מרקל. משפחת המלוכה הבריטית. צילום: BigStock

האם ההצטרפות לסטארט-אפ קשורה למצב הנפשי של מייגן מרקל?

הזוג המלכותי מתעסק לא מעט עם עניינים הקשורים בבריאות הנפש: בראיון אצל ווינפרי התלוננה מרקל שבית המלוכה לא סייע לה לטפל בבעיות הנפשיות שלה. "אף פעם לא הרגשתי ככה, ואני צריכה לקבל עזרה ממקור כלשהו", היא אמרה. מרקל ציינה בראיון שהיא חשבה לפגוע בעצמה ואף להתאבד, ואמרה כי "זה היה מאוד ברור ומאוד מפחיד". אלא שכשבאה לבקש עזרה, היא נתקל בתגובה קרירה מאוד מהארמון: "נאמר לי שלא אוכל לעשות זאת, שזה לא יהיה טוב למוסד המלוכה", ציינה בראיון.

הפתרון של הזוג המלכותי: התרחקות ממשפחת המלוכה. צילום: BigStock

הפתרון של הזוג המלכותי: התרחקות ממשפחת המלוכה. צילום: BigStock

"הלכתי לגורמים בבית המלוכה ואמרתי שאני צריכה עזרה", אמרה הדוכסית מסאסקס. "התשובה שלהם הייתה: 'לבי יוצא אלייך כי אני רואה עד כמה המצב רע, אבל אין דבר שאנחנו יכולים לעשות כדי לעזור לך, משום שאת לא מקבלת שכר ממוסד המלוכה. זאת לא הייתה בחירה, אלה היו אימיילים שבהם התחננתי שאני זקוקה לעזרה, אבל דבר לא נעשה". לדברי מרקל, הפתרון שנמצא הוא הוויתור שלה ושל בעלה, הנסיך הארי, על תפקידיהם המלכותיים והמעבר שלהם מבריטניה לארצות הברית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים