הכנס הפיזי הראשון בענף: אנשים ומחשבים מכתירים את המצטיינים

הכנס השנתי של מצטייני המחשוב יהיה האירוע הפיזי הראשון בענף ההיי-טק, ויתקיים במתכונת היברידית: באולם האירועים איסט בתל אביב - רק לבעלי תו ירוק - ובזום

חוזרים לכנסים הפיזיים, פנים מול פנים. IT Awards 2020

עם החזרה לשגרה ופתיחת האולמות, קבוצת אנשים ומחשבים תקיים בקרוב את הכנס הפיזי הראשון בענף ההיי-טק לאחר היציאה מהסגר. מדובר בכנס מצטייני המחשוב השנתי IT Awards 2020, שייערך ביום ג', ה-9 במרץ, באולם האירועים איסט בתל אביב.

הכנס יחל בשעה 10:00 בבוקר ויתקיים על פי הנחיות משרד הבריאות. זוכים בעלי תו ירוק יוכלו לשהות באולם, שיעוצב במיוחד לכבוד האירוע. לגבי קהל – בשלב זה, כל עוד אין הנחיות חדשות, לא ניתן להכניסו לאולם, והצופים יוכלו לצפות באירוע בשידור ישיר בזום.

שיא של פרויקטים שהוגשו

תחרות מצטייני המחשוב רושמת השנה שיא מבחינת כמות הפרויקטים שהוגשו, למרות ועל אף תקופת הקורונה. צוות של כמה עשרות שופטים בדק, מיין וראיין את נציגי הארגונים, ובחר את הפרויקטים שעלו לשלב הגמר. השנה, נוספה לתחרות קטגוריה מיוחדת – פרויקטים שנערכו על רקע תקופת הקורונה.

בחלקו השני של האירוע ייערך טקס הענקת פרסי המנמ"רים המצטיינים, שאותרו על ידי ועדה בראשות פרופ' גדי אריאב מאוניברסיטת תל אביב. גם כאן, נרשם השנה שיא במספר המנמ"רים שהגישו את מועמדותם על הצטיינות בתקופה לא פשוטה זו. אותות מיוחדים יוענקו למנמ"רי מגזר הבריאות, כהוקרה לכל צוותי הרפואה על פעילותם בתקופת הקורונה.

את הטקס ינחו פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים, ונטלי גבאי, סמנכ"לית השיווק, הכנסים והאירועים של הקבוצה. מנהלת ההפקה של הכנס היא חגית קדם, יחד עם יהודה קונפורטס, העורך הראשי של אנשים ומחשבים.

פלי הנמר אמר כי "אנחנו שמחים לקיים את הכנס הפיזי הראשון ב-2021, שהיא השנה שבה אנחנו חוגגים 40 שנה מאז שהתחלנו לשרת את התעשיה, ומאז אנחנו מובילים את המדיה והאירועים בה".

לדברי גבאי, "קבוצת אנשים ומחשבים ערכה את הכנס הפיזי האחרון לפני פרוץ הקורונה – במרכז הכנסים לאגו, ושמחה לקיים את הכנס הפיזי הראשון אחרי פתיחת הסגר. הכנס ישודר בלייב וכמו בכל שנה, יהיה האירוע המרכזי של ענף ה-IT".

לפרטים נוספים ולרישום לאירוע לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים