מטריקס יישמה את מערכת ה-ERP תפנית בחברת מרום; ההיקף הכספי: 3 מיליון שקלים
המערכת מטפלת בניהול פיננסי ולוגיסטי ובמערכת קשרי הלקוחות של החברה ● היא מסייעת לניהול קריאות שירות, ניהול טכנאים, ניהול טלמרקטינג, ניהול קשרי לקוחות, ניהול מעבדות, ניהול הזמנות רכש, הזמנת חלפים וניהול כלל המרכיבים הפיננסיים ● בשלב השני של הפרויקט מתוכנן יישום Tafnit Mobile לשימוש הטכנאים, שיוכלו לעדכן על תקלות ולתקנן מהשטח, בעזרת מסופון או טלפון נייד
חטיבת המערכות העסקיות של מטריקס יישמה את מערכת ה-ERP תפנית בחברת מרום שירותים ואחזקות (בשמה המסחרי שירות קריסטל), המספקת שירות למוצרי חשמל ביתיים. המערכת מטפלת בניהול פיננסי ולוגיסטי ובמערכת קשרי הלקוחות של החברה. היקף הפרוייקט נאמד בכ-3 מיליון שקלים.
מרום, מקבוצת פל-רטפון, מפעילה מוקד שירות למוצרי חשמל למותגים מובילים, כגון: קריסטל, אמנה, AEG, אמקור, דה דיטריש (De Dietrich), בלומברג (Bloomberg), תדיראן ועוד. במוקד פועלים כ 400 אנשי שירות.
בין היתר, מסייעת מערכת תפנית לניהול קריאות שירות, ניהול טכנאים, ניהול טלמרקטינג, ניהול קשרי לקוחות, ניהול מעבדות, ניהול הזמנות רכש, הזמנת חלפים וניהול כלל המרכיבים הפיננסיים. בשלב השני של הפרויקט מתוכנן יישום Tafnit Mobile לשימוש הטכנאים, שיוכלו לעדכן על תקלות ולתקנן מהשטח, בעזרת מסופון או טלפון נייד.
לדברי רביד פיק, מנכ"ל מרום, "מערכת תפנית סייעה לנו בראש ובראשונה לשדרג את מערך השירות שלנו ולשפר משמעותית את זמן הטיפול הממוצע בלקוח. גילינו, כי מאז יישום המערכת, זמן הטיפול הממוצע בלקוחות ירד ב-50%".
שרון לוי, מנהל הפרויקט בחטיבת המערכות העסקיות של מטריקס, ציין, כי "העלינו את המערכת ב-3 חודשים, כולל הסבות מורכבות של מיליוני לקוחות וטיפול בעשרות אלפי פריטים, טיוב נתונים ועוד".











תגובות
(0)