בשעות הצהרים: שירותי גוגל קרסו למשך כשעה

שירותים כגון ג'ימייל, יוטיוב וגוגל דרייב לא עבדו זמן רב, בעוד ששירות החיפוש פעל כרגיל בכל משך התקלה ● גוגל לא מסרה עדיין כל מידע על מה שאירע

מחברה שפעלה ממוסך לתאגיד ענק. גוגל. צילום: BigStock

הידיעה עודכנה ב-14:57.

גוגל חוותה היום (ב') תקלת גלישה נרחבת, שלא אפשרה להיכנס לשירותים בולטים שלה, כגון ג'ימייל ויוטיוב. לעומת זאת, שירות החיפוש של גוגל עבד כרגיל. החברה לא מסרה בינתיים עדכון על התקלה, המקור שלה או כל מידע אחר.

התקלה החלה בשעות הצהרים, לערך ב-13:30, שעון ישראל. אתר DownDetector, שמנטר בעיות בגישה לאתרים, הראה כי ישנן כאלה ביוטיוב, ג'ימייל, גוגל דרייב, וכן ב-Google Maps וב-Google Home, אם כי בשני שירותים אלה המספר קטן יותר. עוד התקבלו דיווחים על תקלה בגישה ל-Google Docs. נכון לשעת עדכון הידיעה, כל השירותים עובדים כרגיל.

כך נראה העמוד הראשי של יוטיוב נכון לשעת פרסום שורות אלה

כך נראה העמוד הראשי של יוטיוב בזמן התקלה

גלישה בג'ימייל הפנתה את הגולשים להודעת שגיאה זמנית (500), שלפיה החשבון שלהם לא זמין כרגע, והם מופנים למרכז העזרה והתמיכה הטכנית של השירות. עם הכניסה ליוטיוב קיבלו הגולשים הודעה שלפיה "משהו לא עובד כמו שצריך".

וכך נראה עמוד הכניסה לג'ימייל

וכך נראה עמוד הכניסה לג'ימייל

נראה כי התקלה השפיעה על אזורים נרחבים ברחבי העולם: משתמשים דיווחו כי היא קיימת באירופה, ארצות הברית, קנדה, הודו, דרום אפריקה, דרום ומרכז אמריקה, אוסטרליה ומדינות נוספות, כולל ישראל. כרגיל, מיד עם פרוץ התקלה, רבים כתבו עליה ברשתות החברתיות – ובמיוחד בטוויטר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים