סיסנת תמחשב את בחינות ההסמכה לרואי חשבון ושמאי מקרקעין

החברה זכתה במכרז של משרד המשפטים, שהיקפו מוערך במיליוני שקלים ● מחשוב הבחינות יבוצע באמצעות מערכת של אינספרה אססמנט הנורבגית, שסיסנת מייצגת בלעדית בישראל

סיסנת

סיסנת תוכנה מקבוצת אמנת זכתה במכרז של משרד המשפטים למחשוב תהליך בחינות הרישוי לרואי חשבון, שמאי מקרקעין וחוקרים פרטיים – כך פורסם היום (ד'). היקף הפרויקט מוערך במיליוני שקלים.

הפרויקט כולל מתן שירותי בחינות ממוחשבות, שירותי אינטרנט, מוקד סיוע טכני ותמיכה טכנית ביום המבחן. המשרד מקיים כ-64 בחינות לכ-10,000 נבחנים בשנה.

מחשוב הבחינות ייעשה באמצעות מערכת של אינספרה אססמנט (Inspera Assessment) הנורבגית, שסיסנת מייצגת אותה בלעדית בישראל. ייחודה של המערכת הוא שהיא מאפשרת לקיים את הבחינות מרחוק – דבר רלוונטי מאוד בתקופת הקורונה, שכן לא ניתן יהיה לקיים אותן פיזית.

המערכת של אינספרה כוללת אפשרויות של שליטה, בקרה וניהול המבחנים מרחוק. זאת, באמצעות פלטפורמה מבוססת ענן, שתומכת בכל מחזור החיים של הבחינה הממוחשבת, לרבות תכנון, יצירת שאלונים, ביצוע המבחנים, השגחה, הערכה, שיתוף וניתוח הנתונים. בסיסנת מציינים כי היא יכולה להתאים לכל סוגי הבחינות באוניברסיטאות, שמאז הקורונה מתמודדות עם האתגר של קיום בחינות מרחוק. בשוק קיימות כמה מערכות, חלקן נוסו על ידי מוסדות אקדמיים מסוימים בשנת הלימודים הקודמת, אולם כל האוניברסיטאות מחפשות כעת מענה מתאים לקראת בחינות סוף הסמסטר הראשון של השנה הנוכחית.

המערכת של אינספרה פועלת מזה יותר מעשור בגופים רבים, בהם יותר מ-100 אוניברסיטאות ומוסדות לימוד אחרים במדינות שונות, ומסייעת להם לעבור מבחינות על גבי נייר להערכה דיגיטלית. בסיסנת מציינים שיש לה ממשק משתמש קל ואינטואיטיבי, שמקל על אימוצה על ידי התלמידים והמרצים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים