למרות הקורונה: עליות בהכנסות וברווחיות של צ'ק פוינט

"הקורונה לא מסייעת לביזנס שלנו, אלא להיפך", אמר גיל שויד, מנכ"ל החברה ● צ'ק פוינט הציגה ברבעון השלישי עליות בכל הסעיפים העיקריים, בין היתר כתוצאה ממוצרים שהשיקה למניעת ולטיפול במתקפות סייבר הקשורות לקורונה

צ'ק פוינט

צ'ק פוינט סגרה את הרבעון השלישי של השנה עם עליות בסעיפים העיקריים – כך עולה מהנתונים שהיא פרסמה היום (ה'). ההכנסות שלה עלו ברבעון ב-4% ל-509 מיליון דולר, לעומת ציפיות אנליסטים ל-504 מיליון, הרווח התפעולי צמח בכ-8% ל-231 מיליון וזה הנקי – בכ-7% ל-201 מיליון. הרווח הנקי למניה רשם עלייה של 14% ועקף גם הוא את התחזיות בשוק. מכירות הרישיונות לשימוש בחבילת האינפיניטי שלה עלו ב-10%.

לדברי גיל שויד, מייסד ומנכ"ל צ'ק פוינט, למרות הצורך באבטחת סייבר מוגברת בקורונה, העסקים של החברה דווקא נפגעים בגללה. "עם תחילת הקורונה, בחודש מרץ, ביצענו כמה פרויקטים של אבטחת גישה מרחוק, אבל כיום אנחנו רואים מגמה הפוכה, מאחר שהמשבר הכלכלי משפיע על ארגונים והם יותר נזהרים לעשות שדרוגים. הקורונה לא מסייעת לביזנס שלנו, אלא להיפך".

החברה השיקה במהלך הרבעון פתרון למגמת העבודה מהבית, שעלתה עם פרוץ הקורונה וממשיכה להיות רווחת, המבוסס על רכישת חברת האבטחה הישראלית אודו סקיוריטי. הנרכשת מציעה פתרון ענן המבוסס על טכנולוגיית SASE (ר"ת Secure Access Service Edge – שירות מאובטח לגישה מנקודות הקצה), שמספק גישה מאובטחת מרחוק למערכות הארגון. הפתרון מאפשר קישוריות פשוטה ומהירה ליישומי דטה סנטר, אפליקציות ווב, שירותי ענן ודסקטופים מרוחקים. הוא ישולב בפתרון אינפיניטי של החברה.

פתרון נוסף שצ'ק פוינוט השיקה במהלך הרבעון הוא Infinity SOC, שמיועד למרכזי אבטחה, ונועד לסייע לצוותי המרכזים הללו לזהות ולסכל פעילות זדונית ברשת של הארגון.

חוקרי החברה גילו באחרונה שורה של מתקפות הנשענות על משבר הקורונה: הם שלחו לקורבנות שלהם מיילים עם שורות נושא שמבשרות על חיסון מפני הנגיף, במטרה לשדל אותם להוריד קבצים זדוניים, שבאמצעותם קיבלו הפצחנים את שמות המשתמש והסיסמאות שבהם הם משתמשים. יצוין כי ביוני וביולי השנה, מספר הדומיינים הקשורים לקורונה הכפיל את עצמו. כמו כן, החוקרים גילו כי בחודשים האחרונים חל זינוק של 50% במתקפות הכופרה.

לדברי גיל שויד, מנכ"ל צ'ק פוינט, "היו לנו ביצועים יפים וסיימנו רבעון מוצלח נוסף. ההכנסות עלו בכל התחומים המרכזיים שלנו, עם גידול של 10% במכירות הרישיונות ועלייה של 14% ברווח הנקי למניה. ראינו אימוץ נרחב של המוצרים שלנו למובייל ולנקודות קצה, בהם חבילת ההגנה הכוללת אינפיניטי. הרחבנו את הצעות ה-SASE שלנו עם רכישת אודו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים