פייסבוק: גל של הקפאת חשבונות שוטף את הרשת החברתית

המונח How to Quit Facebook הניב אתמול (ג') 17 מיליון תוצאות בחיפוש בגוגל, ודמויות בולטות בעולם ההיי-טק הקפיאו את החשבון באתר הפופולרי ● פיטר רוג'ס, מייסד האתרים Gizmodo ו-Engadget: "בניהול החשבון השקעתי זמן רב יותר מאשר בשימוש בו"

בין אם בשל חששות מפגיעה בפרטיות ובין אם בשל הזמן הרב שמחייב עדכון החשבון – מתרבים הסימנים לגל של הקפאת חשבונות בפייסבוק (Facebook). המונח How to Quit Facebook הניב אתמול (ג') 16.9 מיליון תוצאות בגוגל (Google), והמונח How do I delete my Facebook account הניב 15.9 מיליון תוצאות.

במקביל, שורה של דמויות ידועות בעולם ההיי-טק סגרו את החשבון שלהן בפייסבוק. כך, למשל, מאט קטס, המנהל הממונה בגוגל על דואר זבל, הקפיא את החשבון שלו ב-22 באפריל. גם פיטר רוג'ס, מייסד האתרים Gizmodo ו-Engadget, פרסם בטוויטר (Twitter) הודעה על כוונתו להקפיא את החשבון באתר: "בניהול החשבון השקעתי זמן רב יותר מאשר בשימוש בו", סיפר רוג'ס בריאיון ל-ABCNews.com. "חייבים לעקוב כל העת אחר הגדרות הפרטיות, ועקב מורכבות התהליך, אף פעם אי אפשר לדעת אם כל ההגדרות נכונות".

חשוב להבחין בין הקפאת החשבון (Deactivate) לבין מחיקת סופית שלו. הקפאה מאפשרת לשוב ולהפעיל את החשבון בכל עת, משום שהחומר נשמר, למרות שהפרופיל אינו מוצג עוד, התגיות מוסרות מהתצלומים, עדכוני הסטטוס מוסרים, ולא ניתן ללחוץ על השם בקיר ההודעות של החברים. כמו כן, ההקפאה אינה מוגבלת בזמן. במקרה של מחיקה, ממתינים בפייסבוק 14 ימים לפני שהחשבון נמחק, וגם לאחר מכן חלק מהחומרים נשמרים "מסיבות טכניות".

תגובות

(5)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. Koralsabah

    שלום לכולם.!! אני מאוד מחוברת לפייסבוק אין יום שאני יכולה בלי פייס ...ואני מתכתבת רק עם אנשים שאני מכירה מתנהגת יפה עם כולם באתר הזה ...ופשוט שנכנסתי רשום הפייסבוק נסגר וגם נכנסתי מחברה לראות עם הפרופיל שלי נמצאה וגם הוא לא נמצאה אין כלום ...ואני ישמח מאוד ויודה לכם עם תחזירו לי אותו היום כי קשה לי בלי פייס תודה אוהבת :-)

  2. אלי

    אז ככה זה כבר פעם שניה שסגרו ופתחתי אחד חדש,,, ושוב היום אחרי שלא עשיתי כלום וצייתי לכל החוקים שוב הייתה ההודעה הזאת שוב הוקפא לי החשבון לא מופיע ברשימה ובאף חבר שלי שהיתיי למה זה אשמח לקבל תשובה כי האמת נמאס לי כבר!! Account Disabled Your account has been disabled. If you have any questions or concerns, you can visit our FAQ page

  3. RIVKA

    גם לי הקפיאו אתמול את הפייסבוק באמצע שהייתי בו

  4. אביעד

    היי שלום לכם אני מעוניין לדעת למה הקפיאו לי את החשבון על אף שלא עשיתי כלום ולא נהגתי לא יפה או משהו למישהו לרעה אז למה חסמו לי אותו הפייסבוק ממש חסר ואני יוצר קשר עם משפחתי בחו"ל ועם חבריי בחוץ לארץ אני מקווה שזה יחזור בימים הקרובים כי אני ממש משתעמם וקשה לי מאוד בלי פייסבוק אז ממני ביי שבת שלום לכם .

אירועים קרובים