ענקיות הטלקום העולמיות מחפשות סטארט-אפים לדור 5 בישראל

גל אביטל, מנהלת שותפויות אסטרטגיות אזורית ב-Singtel Innov8: "כאומת הסטארט-אפים, אני מעריכה שכמו בתחומי הסייבר והביו-טק, בעקבות התחרות ניחשף לחברות סטארט-אפ ישראליות שיהיו שותפות להקמת רשת התקשורת העתידית"

גל אביטל, מנהלת שותפויות אסטרטגיות אזורית ב-Singtel Innov8. צילום: עומר הכהן

האם מציון תצא בשורת דור 5? ענקיות הטלקום העולמיות מחפשות בישראל סטארט-אפים לתחום.

דויטשה טלקום (Deutsche Telekom) הגרמנית, אורנג' (Orange) הצרפתית, טלפוניקה (Telefónica) הספרדית וסינגטל (Singtel) הסינגפורית מחפשות חברות הזנק ישראליות, המפתחות מוצרים או שירותים סביב טכנולוגיות 5G, למגזר הפרטי או הארגוני.

לשם כך הקימו הארבע ברית, Go Ignite. זו כוללת את Hubraum, Orange Fab, Singtel Innov8 ואת

Connected Open Innovation – זרועות החדשנות של דויטשה, אורנג', סינגטל וטלפוניקה – בהתאמה. ארבע חברות הטלקום אוחזות בנתח שוק של יותר מ-1.2 מיליארד לקוחות באפריקה, אירופה, אמריקה הלטינית, המזרח התיכון, דרום מזרח אסיה ואוסטרליה.

חברות סטארט-אפ ישראליות המעוניינות להשתתף בתחרות, יכולות להגיש את הצעותיהן החל מהיום (ד') ועד 7 בספטמבר 2020 באתר הברית.

שופטים מטעם הברית יבחנו את ההצעות על סמך כמה מדדים: חדשנות טכנולוגית, כדאיות, זמן ביצוע מהיר ובשלות של כל פרויקט. לסטארט-אפים הנבחרים תהיה הזדמנות להציג את פתרונותיהם בפני מנהלים בכירים מטעם ארבע החברות, בסדנה מקוונת שתיערך ב-21-23 בספטמבר השנה.

רשת דור חמישי. אילוסטרציה: BigStock

רשת דור חמישי. אילוסטרציה: BigStock

הסדנה נועדה לעזור לסטארט-אפים שייבחרו, לחדד את הצעות הערך שלהם, על ידי עבודה משותפת עם צוותי המו"פ של ארבע ענקיות הטלקום – תוך מתן מענה מדויק יותר לדרישות השוק. בנוסף, תבחן האפשרות לשיתוף פעולה עסקי, או השקעה בסטארט-אפים הנבחרים.

בראיון לאנשים ומחשבים אמרה גל אביטל, מנהלת שותפויות אסטרטגיות אזורית ב-Singtel Innov8 וחברת הנהלה ב-Go Ignite, כי "קבוצת סינגטל מספקת באסיה היצע של שירותי תקשורת, מסורתיים ומהדור הבא. יש לנו נוכחות באסיה, אוסטרליה ואפריקה, עם יותר מ-700 מיליון לקוחות ניידים ב-21 מדינות. כאומת הסטארט-אפים, אני מעריכה שכמו בתחומי הסייבר והביו-טק, בעקבות התחרות ניחשף לחברות סטארט-אפ ישראליות שיהיו שותפות להקמת רשת התקשורת העתידית, תוך מימוש מירבי של הפוטנציאל הגלום בטכנולוגיה זו".

לדברי אביטל, "אנחנו משוכנעים כי דור 5 עשוי להביא ערך באמצעות האצת הטרנספורמציה הדיגיטלית בעולם הניצב בפני אתגרים כלכליים ואקולוגיים חסרי תקדים. עם קריאה גלובלית זו אנו מצפים לסייע לחברות סטארט-אפ שיש להן רעיונות מרגשים לגבי דור 5. נעזור להן להביא את הפתרונות החדשניים שלהן לשווקים בדרום מזרח אסיה. נרתום את הפוטנציאל של דור 5 ונהפוך אותו ל-Game Changer, כך שאותן חברות יוכלו לספק הצעות חדשניות ומובחנות".

גיל פרשקר, מנהל ההשקעות בישראל, Singtel Innov8. צילום: יח"צ

גיל פרשקר, מנהל ההשקעות בישראל, Singtel Innov8. צילום: יח"צ

גיל פרשקר, מנהל ההשקעות בישראל, Singtel Innov8, הוסיף כי "קרן ההשקעות של סינגטל השקיעה באופן אקטיבי ומתמשך בישראל בתחומי הסייבר ופתרונות בתחום מחשוב ענן, וכעת מחפשת הזדמנויות להשקעה בתחומי פינטק, Esport, טלה-רפואה וטכנולוגיות דור 5".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים