HPE רוכשת חברת רישות ב-925 מיליון דולרים במזומן

מטרת הרכישה של חברת סילבר פיק היא לחזק את היצע ה-SD-WAN של ארובה ● אנטוניו נרי, נשיא ומנכ"ל HPE: "עם רכישה זו אנו מאיצים את האסטרטגיה שלנו מהקצה ועד לענן, כדי לספק מודל ענן מבוזר וחוויית ענן לכל היישומים והנתונים - בכל מקום בו הם נמצאים"

אנטוניו נרי, מנכ''ל HPE. צילום: יח"צ

עסקי התקשורת של HPE זוכים לזריקת מרץ רצינית עם הודעתה שלשום (ב') לפיה תרכוש את סילבר פיק (Silver Peak) – חברה מוכוונת תוכנה לפתרונות WAN – תמורת 925 מיליון דולרים במזומן.

המעבר לענן לצורותיו, שינה את אופי רשתות ה-WAN (ר"ת wide area networks). אם בעבר רשתות אלה חיברו סניפים למרכז, כיום התצורה הרבה יותר מורכבת והקשרים הרבה יותר מורכבים. סניפים צריכים לתקשר עם סניפים אחרים, וכן כל סניף צריך לתקשר עם המרכז ובמקביל עם שירותי הענן. קיימת מורכבות בהקמת סניף נוסף, וכמו כן, תהליכי ההגדרות והציוד שנדרש לכל סניף מחייבים עבודה רבה ומתישה. התפתחות זו השפיעה על יצרניות ה-WAN והביאה את טכנולוגיות רשת WAN מוגדרת תוכנה – SD-WAN – Software Defined Networks.

נרכשת על ידי HPE. סילבר פיק

נרכשת על ידי HPE. סילבר פיק

סילבר פיק הוקמה ב-2004, יושבת בסנטה קלרה שבקליפורניה, ומופיעה בריבוע הקסם של גרטנר כבעלת חזון לתחום מרכזי נתונים ורשתות ענן. בארץ היא מיוצגת בלעדית על ידי אינוקום מקבוצת אמן. היא החלה את דרכה כספקית שירותי WAN Optimization לארגונים. החברה הציעה התקנים, חומרה ותוכנות להאצת יישומים וקווי תקשורת. עם התפתחות ה-SD-WAN, היא פיתחה סדרת מוצרים לתחום, לטובת ההאצה של התעבורה.

"זיהינו את ההזדמנות שנמצאת בקצה, מגמה שאף תופסת תאוצה בעולם שלאחר הקורונה", אמר אנטוניו נרי, נשיא ומנכ"ל HPE, "עם רכישה זו אנו מאיצים את האסטרטגיה שלנו מהקצה ועד לענן, כדי לספק מודל ענן מבוזר וחוויית ענן לכל היישומים והנתונים – בכל מקום בו הם נמצאים. נסייע ללקוחות שלנו לבצע טרנספורמציה ומודרניזציה לרשתות שלהם, ולהבטיח חיבור מאובטח של כל קצה לכל ענן".

HPE

HPE

"הרכישה מגיעה ברגע ייחודי עבור הלקוחות שלנו, אשר מתמודדים עם אתגרי התאוששות עסקית בעקבות המגיפה", אמר קרטי מלקוטה, נשיא ומייסד ארובה (Aruba) ב-HPE, "הצורך בארכיטקטורות מהקצה אל הענן מעולם לא היה רלוונטי יותר. זאת, כיוון שארגונים נדרשים להרחיב את הקישוריות שלהם ולאפשר חוויות עבודה מאובטחת גם מהבית". הוא הוסיף כי "הטכנולוגיה של סילבר פיק הופכת ארכיטקטורות WAN מדור קודם ומיושן לרשת WAN מנוהלת עצמאית, שהיא התאומה המושלמת לפלטפורמת שירותי הקצה מונעי-הענן של ארובה. יחד נוכל לענות על צרכים אלה עם יכולות קישוריות, אבטחה ובינה מלאכותית, כדי להניע את הדור הבא של טרנספורמציה מהקצה לענן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים