קבוצת יעל תשווק את מוצרי וילוסיטי האמריקנית בישראל

ההסכם יאפשר לקבוצה להציע לגופי אנטרפרייז מתחומי הטלקום, האנרגיה והבריאות, פרויקטים גדולים מבוססי סיילספורס, על תשתיות הענקית הגלובלית ● "אנחנו מצפים להוביל את התחום בישראל", אמר אבי אביסרור, מנכ"ל קלאודטק מקבוצת יעל, שתהיה אמונה על ניהול ההסכם

קבוצת יעל (Yael Group), קבוצת ה-IT מהמובילות בישראל, תשווק את וילוסיטי (Vlocity) האמריקנית, המתמחה בפתרונות ענן ומובייל מבוססי סיילספורס, בישראל. את ההסכם – שיאפשר לקבוצה להציע לגופי אנטרפרייז בשוק הישראלי פרויקטים גדולים על תשתיות הענקית הגלובלית – תנהל חברת קלאודטק מקבוצת יעל, שותפת זהב של סיילספורס העולמית. הפרויקטים יאפשרו לארגונים להתאים את עבודתם לתקופה זו, בעזרת פלטפורמת CRM מתקדמת לתחומי הטלקום, הבריאות והאנרגיה. 

וילוסיטי היא שותפה גלובלית מובילה של Salesforce – פלטפורמת ה-CRM המובילה בעולם. לאחרונה נרכשה וילוסיטי בידי סיילספורס ונקראת כיום Salesforce Industries. פתרונות וילוסיטי מבוססים על פלטפורמת ה-CRM של Salesforce, והיא מציעה מוצרים ופתרונות ייעודיים עבור מגזר התקשורת והטלקום, מגזר הביטוח, האנרגיה והבריאות.

"עידן חדש המושפע מהקורונה"

"תשתיות דיגיטליות שאנחנו מפתחים עבור ארגונים, על גבי תשתיות סיילספורס, מאפשרים להם לנהל תהליכי עבודה המותאמים לרוח התקופה", אמר אבי אביסרור, מנכ"ל קלאודטק מקבוצת יעל. "עידן חדש זה, המושפע מווירוס הקורונה, יצר דפוסי עבודה חדשים אשר תשתיות וילוסיטי לוקחות אותם כמה צעדים קדימה: עבודה מרחוק, היכולת להתחבר לתהליכי העבודה מכל מקום ובכל זמן, ערוצי הפצה דיגיטליים, נגישות גבוהה ללקוחות ללא הגעה פיזית אל בית העסק, התייעלות, קיצור לוחות זמנים, חסכון כספי וכיוצא בזאת. המודולים של וילוסיטי יודעים לנהל את כל זה באופן מתקדם, מה שהביא את החברה להישגיה המרשימים". 

לפי ההודעה לתקשורת, ההסכם בין שתי החברות יאפשר לשלב את המומחיות של קבוצת יעל בפרויקטים גדולים עם המודולים המתקדמים שפותחו בוילוסיטי, תוך התמחות בתהליכים ספציפיים ובעולם התוכן המיוחד למגזרים ספציפיים. מעבר להטמעת פתרונות וילוסיטי, תוכל קבוצת יעל להציע ללקוחותיה פיתוחים טכנולוגיים על גבי תשתיות וילוסיטי, ואת התאמתם לשוק הישראלי ולרגולציה. את התהליך תוביל קלאודטק, הנחשבת למרכזית בעולמות ה-Salesforce, ומעניקה את כלל הפתרונות והשירותים הניתנים על גבי הפלטפורמה, כולל ייעוץ, הטמעה, פיתוח פתרונות משלימים ופיתוח מותאם-אישית. 

טל קיסילביץ', סמנכ"ל אזורי, וילוסיטי. צילום: יח"צ

טל קיסילביץ', סמנכ"ל אזורי, וילוסיטי. צילום: יח"צ

"העבודה לצד Salesforce הינה אסטרטגית, מה שהוביל את קבוצת יעל לרכישת קלאודטק לפני שנתיים, השת"פ עם וילוסיטי הוא מבחינתנו השלמת הפאזל של אותה אסטרטגיה", הסביר אביסרור. "המובילות הגלובלית של וילוסיטי והיכולות של פתרונותיה לספק תשתית דיגיטלית רחבה לשלל ממשקים, היא משמעותו של הסכם שיתוף הפעולה החשוב הזה עבורנו. אנחנו מצפים להוביל את התחום בישראל בכך שנציע לגופים גדולים פרויקטים מורכבים על גבי תשתיות וילוסיטי". 

״שיתוף הפעולה של וילוסיטי וקבוצת יעל יאפשר לשתי החברות להציע פתרונות ורטיקליים לשם ביצוע טרנספורמציה דיגיטלית בארגונים בארץ בענפי האנרגיה, הטלקום והביטוח. השילוב בין הטכנולוגיה של וילוסיטי לשירותי ההטמעה המקצועיים של קבוצת יעל מהווה נוסחה מנצחת בביצוע פרויקטי טרנספורמציה גדולים ומורכבים בשוק הישראלי", ציין טל קיסילביץ', סמנכ"ל אזורי, וילוסיטי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים