מנכ"ל HPE: "לדבר כעת בקול רם על הכלה ולצדד בשוויון"

אנטוניו נרי, מנכ''ל ענקית ה-IT, מצטרף לשורה ארוכה של מנכ''לים בענף הקוראים ופועלים לשינוי, בעקבות הרצח של ג'ורג' פלויד ● נרי יעמוד בראש מועצה חדשה שקמה, שתקדם נושאי שוויון בחברה

אנטוניו נרי, מנכ''ל HPE. צילום: יח"צ

HPE הקימה מועצה גלובלית שתעסוק בהכלה ובגיוון בחברה, עם פיתוח תכנית מפורטת שתבטיח "שוויון הזדמנויות" לכל עובדי HPE, כך הודיע אנטוניו נרי, המנכ"ל.

"כל אחד ראוי לחיות בלא דיכוי וגזענות", כתב נרי בפוסט בבלוג שלו, לאחר מפגש וירטואלי שערך בסוף השבוע עם 60,000 עובדי HPE ברחבי העולם. "עלינו לנצל את הרגע הזה כדי לנקוט עמדה, לדבר על הכלה ולצדד בשוויון". נרי מצטרף לשורה ארוכה של מנכ"לים של חברות היי-טק ו-IT עולמיות שנוקטים בשבועיים האחרונים עמדה, ופועלים לשינוי ולתמיכה במחאה בעקבות רציחתו של ג'ורג' פלויד האפרו-אמריקני בידי שוטרים לבנים במינאפוליס ב-25 במאי.

"כולנו חייבים לתמוך בשינוי", אמר נרי, "עלינו להקשיב וללמוד באופן עקבי ומתמשך, כדי שנוכל להיות בעלי הברית הטובים ביותר האפשריים עבור עמיתינו השחורים והאפרו-אמריקנים ועבור כל העובדים שקולם אינו מיוצג".

"להגדיל את הייצוג של כלל האוכלוסיות בכל הרמות"

נרי, אשר יעמוד בראש מועצת ההכלה והגיוון הגלובלית החדשה של HPE, אמר כי היא תורכב ממנהלים ועובדים מכל היחידות העסקיות בחברה, ופונקציות המייצגות את כל ההיבטים של הגיוון. "המועצה תפקח על פיתוח תכנית מפורטת ותבטיח שכולנו נהיה אחראים יחדיו כדי לעמוד ביעדים שהצבנו", אמר.

אחד הצעדים הראשונים שעושה HPE כדי להבטיח את קיום ההכלה והגיוון יהיה לפרסם השבוע "דו"ח התקדמות מתעדכן בזמן אמת", בו היא תשתף את נתוני הייצוג של הגיוון. "אמנם אנו עושים בנושא יותר מרוב התעשייה שלנו, ועדיין, אני יודע שיש לנו עוד עבודה לעשות כדי להגדיל את הייצוג של כלל האוכלוסיות בכל הרמות", אמר נרי.

נרי אמר כי מועצת ההכלה והגיוון העולמית של HPE תבחן את יעדי הגיוון ותמליץ כיצד להרחיב אותם עבור כל שדרת הניהול בחברה, תוך שיתוף בהתקדמות ביעדי הגיוון בכל רבעון.

מחאת "חיי השחורים חשובים". אילוסטרציה: BigStock

מחאת "חיי השחורים חשובים". אילוסטרציה: BigStock

בפוסט שנשא את הכותרת "בניית עולם שוויוני ומכליל יותר מתחילה כאן", נרי התחייב למימוש ארבעה פעילויות ממוקדות בחברה. בהיבט ההכלה, נרי אמר כי "מנהיגי HPE צריכים להיות פתוחים יותר לנהל שיחות סביב גזע ואפליה". לגבי השוויון אמר כי "HPE שואפת להבטיח את השוויון בכל "האנשים, התהליכים והתכניות שלה". בהיבט הקהילה אמר נרי כי "החברה חייבת לספק זמן ומשאבים לטובת גיוון של האוכלוסיות", כדי לטפל ב"סוגיות של גזענות שממשיכות להכות את החברה האמריקנית".

כחלק מיוזמת התרומה לקהילה, החברה התחייבה לתמוך בחמש השנים הקרובות בסטודנטים הלומדים במכללות שהיו מזוהות היסטוריות כשחורות. "אנו מקווים שסטודנטים אלה יוכלו להיות מנהיגי HPE עתידיים", אמר נרי. בנוסף, החברה נתנה מענק לקרן ההגנה והחינוך המשפטי של NAACP – ההתאחדות הלאומית למען קידום אנשים צבעוניים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים