רוצים להיות גיימרים מקצוענים? הנה הדרך שלכם להשתפר

הסטארט-אפ NOVOS.GG  יצר פלטפורמה לשיפור כישורי הגיימינג, שיושבת על הענן של AWS ● אור בריגה, המנכ''ל: "בעזרת איסוף מידע מהשחקנים וניתוחו, אנו בונים תוכנית אימונים המתאימה לצרכים שלהם, וכך אנחנו עוזרים לשחקנים לשפר את יכולות הגיימינג שלהם".

מימין: שי ארנון, סמנכ''ל הטכנולוגיה, ואור בריגה, מנכ''ל, NOVOS.GG. צילום: רם פנקר

בני נוער רבים (אבל לא רק) משחקים בקונסולה, במחשב או בטלפון החכם – כתחביב. אבל יש כאלה שרוצים לקחת את התחביב שלהם צעד אחד קדימה ולהפוך לשחקנים מקצוענים.

NOVOS.GG היא פלטפורמה דיגיטלית, המאפשרת לגיימרים להתאמן ולשפר את כישוריהם במשחק. חברת הסטארט-אפ הוקמה בשנת 2018, על ידי שי ארנון, סמנכ"ל הטכנולוגיה, ואור בריגה, המנכ"ל. החברה מעסיקה שמונה עובדים, ובמסגרת סיבוב פרה-סיד היא גייסה בשנה שעברה 750 אלף דולרים.

"אנחנו חיים בעולם דיגיטלי. העולם הזה הרבה יותר נגיש לניטור של מידע. אם בעולם הפיזי צריך להלביש על שחקן הכדורגל חיישנים רבים, שישדרו את המידע הנאסף ממנו, הרי שבעולם הגיימינג, המידע הזה כבר זמין. האתגר הוא לוודא שאוספים ומנתחים אותו בצורה מדויקת". לדברי בריגה, "אנחנו יודעים לאסוף את המידע הזה מהשחקנים בצורה מדויקת, לנתח אותו, להבין מה מבין הכישורים שלהם דורש שיפור, ועל בסיס זה אנו בונים תוכנית אימונים המתאימה לצרכים שלו, וכך אנחנו עוזרים לשחקנים לשפר את יכולות הגיימינג שלהם".

"במסגרת האימון", ציין בריגה, "אנו מספקים לשחקנים סרטונים, תרגילים וקורסים כיצד לשפר את המיומנות שלהם. עוד אנו מציגים לו את רמת היכולות שלו ביחס לקהילת הגיימרים וביחס ליעדים שהמערכת הציבה לו. המערכת מציבה לשחקן יעדים והיא מאפשרת לו תמיד לדעת מה הדבר הבא שהוא צריך לעבוד עליו".

"גיימרים שלא משתמשים במערכת שלנו", אמר, "פשוט מסתכלים על סרטים של שחקנים אחרים ולומדים משם איך להשתפר. אנחנו מבצעים את זה בצורה אנליטית, מסתכלים איך לשפר כל דבר במשחק. למשל, בפורטנייט, אנחנו יודעים איפה כדאי לשחקן לנחות, או לאן ללכת. כך, כל המידע הזה יוצר את הדרך הטובה ביותר להציג שיפור בביצועים".

לדבריו, "היינו במחזור הראשון בתוכנית הסטארט-אפיםBuilder Space  של אמזון ווב סרוויסז, AWS. הגענו לתוכנית בערך בזמן שהחלטנו להקים חברה. שי ואני היינו כבר בקשרים עם משקיעים, אבל עדיין לא סגרנו סבב השקעות. קיבלנו בתוכנית דחיפה ברמה הטכנולוגית. המומחים של AWS דחפו אותנו קדימה עם המון שירותים שעזרו לנו. חלק גדול מליבת המערכת הוא דברים שבנינו בתקופה שלנו בתוכנית. החבר'ה שם עזרו לנו לבנות מוצר מעולה ברמה הטכנולוגית. ברמת הביזנס, בצוות קטן וצעיר כמו שהיינו, יש דברים שעדיין לא הבנו, כמו אילו אנשים כדאי להעסיק, מי העובד שצריך להיות העובד הראשון, עם אילו עורכי דין יש לדבר, איך לנהל דינמיקה של סביבת גיוס – את כל המידע הזה קיבלנו בתוכנית".

בהיבט הטכנולוגי, אמר, "כחברה צעירה, המטרה שלנו היא לזוז כמה שיותר מהר ולבנות את כל התשתיות בצורה האפקטיבית ביותר, כזו שגם תדע להתמודד עם גדילה מהירה ומשמעותית. מעטפת השירותים של AWS הייתה הבחירה המיידית, גם בהיקף השירותים והטכנולוגיות וגם בהתאמה ליכולת הגידול. אנחנו משתמשים במגוון שירותים, כגון Amazon S3, שרתי EC2, SageMaker, Amazon RDS, CloudFront ו-Athena".

"כיום", סיכם  בריגה, "אנו מציעים את האימונים שלנו על פורטנייט, ובמהלך השנה נציע עוד משחקים. החברה כבר הספיקה לאמן יותר מ-20 אלף גיימרים בארה"ב ובאירופה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים