מקיט יישמה מערכות לניהול חיי מוצר ותכנון של סימנס בפלסן סאסא; ההיקף: כמיליון ש'

במסגרת הפרויקט, הטמיעה מקיט בפלסן סאסא את התוכנות Solid Edge ו-Teamcenter מבית SIEMENS PLM Software ● זו השניה נותנת מענה באינטגרציה עם ואל מערכת ה-ERP הקיימת בארגון ● מפעל פלסן סאסא עוסק בייצור, פיתוח וייצוא, של מערכות מיגון מסוגים שונים

עוד השקה של פיתוח חדש בישראל. מקיט

מקיט מערכות מקבוצת מלם-תים, נציגת SIEMENS PLM Software בישראל, סיימה בימים אלה פרויקט ליישום מערכת PLM (ניהול חיי מוצר) ותיב"ם (תכנון וייצור באמצעות מחשב), במפעל פלסן סאסא. היקפו הכספי של הפרויקט נאמד בכמילון שקלים.

במסגרת הפרויקט, הטמיעה מקיט בפלסן סאסא את תוכנת Solid Edge של SIEMENS PLM Software, לצורך תכנון ועיצוב באמצעות מחשב (CAD). תוכנת Solid Edge תאפשר לארגון לקצר את משך תהליכי הפיתוח וההתקנות בזכות טכנולוגיית ה-Sheet Metal וניהול מידע הנדסי.

בנוסף, יישמה מקיט בפלסן סאסא גם את תוכנת Teamcenter מבית SIEMENS PLM Software, לניהול המידע ההנדסי אודות המוצר, לניהול בקרת תצורה, ניהול תהליכים וניהול מחזור חיי כל המוצרים בארגון. התוכנה נותנת גם מענה לצורך בשיתוף מידע בין העובדים השונים, באמצעות כלי שיתופיות מובנים. התוכנה נותנת מענה באינטגרציה עם ואל מערכת ה-ERP הקיימת בארגון.

פלסן סאסא עוסק בייצור, פיתוח וייצוא, של מערכות מיגון מסוגים שונים, כולל מיגון לרכב, לרק"מ (רכב קרבי משוריין) ולמטוסים. פלסן סאסא מספקת חליפות מיגון לחברות הרכב הגדולות בעולם, כך שהרכב המוזמן, מגיע ממוגן ישירות מהחברה בה הוא נרכש.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים