יורם אהרון, מנכ"ל מגי'ק ישראל: "שדרוג כבר אינה מילה גסה"

"המצב הכלכלי הביא לכך שארגונים מהססים לפתח ולהטמיע מערכות IT ופרויקטים גדולים, מה שהביא לכך ששדרוג של יישומים קיימים ופיתוח יישומים חדשים על גבי פלטפורמות קיימות הם כבר תופעה נפוצה", אמר אהרון ● לדבריו, "השוק מצוי כיום בשלב של בשלות, אין החלטות הנשלפות מהמותן כבעבר" ● אהרון דיבר גם על מיחשוב הענן, והשווה אותו לליסינג

"בעבר, הארגונים לא היססו ללכת לפיתוח ולהטמעת מערכות IT ופרויקטים גדולים. המצב הכלכלי, כמו גם כישלונות ועיכובים של פרויקטים רבים, הביאו לשינוי המגמה. כתוצאה מכך, כיום, שדרוג של יישומים קיימים ופיתוח יישומים חדשים על גבי פלטפורמות קיימות הם כבר תופעה נפוצה", כך אמר יורם אהרון, מנכ"ל מג'יק ישראל.

אהרון דיבר בפתחו של כנס מגי'ק, שנערך היום (ג') במרכז הכנסים אווניו בקרית שדה התעופה. את הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, הנחה הקוסם ליאור מנור, והגיעו אליו מאות מלקוחות החברה.

לדברי אהרון, "השוק מצוי כיום בשלב של בשלות. אין החלטות הנשלפות מהמותן כבעבר. ארגונים שחשבו ותכננו ולהטמיע מערכות IT מאוחדות וגדולות – חושבים שוב. לכן, אנחנו רואים כה מעט הטמעות של מערכות ERP. אלה פרויקטים מורכבים, שיש בהם מימד של סכנה, ומנגד – התועלת שבהם אינה מיידית, אלא רחוקת טווח". "בעבר, ארגונים לא ידעו זאת, אלא למדו תוך כדי ניסוי וטעייה", אמר. "נוסף להיבט הטכנולוגי היה המיתון הכלכלי הכלל עולמי, שנתן את אותותיו במוכנות המועטה יותר מאשר בעבר של ארגונים ללכת להרפתקאות של פרויקטי אינטגרציה ענקיים".

אהרון הוסיף, כי "בניגוד לעבר, שדרוג כבר אינה מילה גסה. בשדרוג היישום הקיים, ארגונים יכולים לקבל באופן ודאי את מה שלא בטוח שהם יקבלו בפיתוח מערכת חדשה. מג'יק מרגישה זאת היטב. ארגונים רבים קוראים לנו לשדרג את היישומים הקיימים שלהם או לתת פונקציונליות חדשה למערכות קיימות על בסיס המוצרים שלנו. יותר ויותר ארגונים פונים אלינו ורוצים לשמוע מה יש לנו להציע. הלקוחות מדברים עימנו על הצורך והרצון שלהם בשמירת הקיים, שמירת המידע בארגון, שמירת הגמישות, אינטגרציה לצד חסכון אמיתי. כל אלה מתקבלים על ידי ניצול פלטפורמת פיתוח שנותנת עושר של יכולות".

כך, אמר אהרון, "באחד ממשרדי הממשלה העיקריים והחשובים, רוב היישומים נכתבים על בסיס מג'יק, משום שאנשי ה-IT שם הבינו שבהיבט עלות-תועלת ובפשטות האינטגרציה – הם יקבלו יותר מאיתנו".

"מיחשוב ענן – לא גחמה של יחסי ציבור"

בהתייחסו למיחשוב ענן, אמר אהרון, כי "אנחנו יודעים שזה קורה ושזה אמיתי. מיחשוב ענן הוא לא גחמה של יחסי ציבור. כל לקוח ארגוני הולך על אפיון תצורה של מיחשוב ענן, או מתכוון לעשות זאת. מדובר בסוג חדש של שירות, וככזה – מיחשוב הענן דומה במהותו לליסינג בעולם הרכב".

"מג'יק לא חיכתה עד שהענן יהיה בשל", אמר אהרון. "אנחנו משקיעים כבר זמן רב מאות שנות אדם בפיתוח התחום, ואנחנו מוכנים לספק את השירות הזה עבור לקוחותינו. טכנולוגית ה-uniPaaS RIA שלנו מאפשרת לפתח יישומי אינטרנט עשירים בצורה פשוטה וקלה, והיא מוכרת על ידי כל חברות המחקר כמובילה בתחומה. כבר כיום מצויה מג'יק במיינסטרים".

אהרון סיים את דבריו בהתייחסו למצב הסניף הישראלי של החברה ולדו"חותיה הכספיים. הוא אמר, כי "נוספו לנו ב-2009 שותפים עסקיים חדשים, וכן כאלה ש-'חזרו הביתה'. סך הסכמי התמיכה והתחזוקה שלנו נמצא בגידול מרשים, והוא מבטא את אמון הלקוחות במוצרים ובטכנולוגיות החדשות שלנו".

דורון בונים, מנהל צוות פיתוח ב-כ.א.ל., הציג סיפור לקוח של הטמעת יישומי מג'יק בחברה. איל פייפל, CTO מג'יק העולמית, תיאר את רכיב uniPaaS, ובהרצאה נוספת סיפק למשתתפים את מפת הדרכים הטכנולוגית של החברה. דורון סמל ועידו כהן, מנכ"לים משותפים של מנרבה, תיארו את יישום SaaS (תוכנה כשירות) באמצעות כלים של מג'יק. חתם את האירוע ד"ר חיים שפירא, שדיבר על תורת המשחקים בעולם העסקים ובחיי היומיום.

תגובות

(11)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. louis vuitton baby bag

    Such as a chiaroscuro painting them, the girl's veneers dermis discrepancies while using the darker, louis vuitton baby bag soft shades from the hefty window treatments. The actual shiny purple crimson jacket is definitely properly louis vuitton baby bag matched with the Jean material Neo louis vuitton baby bag Cabby Bag to create some thing incredibly clean and female.

  2. עידן

    עובדה!! בתחרות שערכה חברת נסטלה , לאינטגרציה ופיתוח מערכות המידע של החברה ,התחרו שלושה צוותים בשלוש פלטפורמות פיתוח: net. , מג'יק וJAVA . וצוות המגיק זכה . תראו לי פיתוח של net. בזמן של מג'יק, זה פשוט בלתי אפשרי.

  3. שחר

    אנחנו לקראת סוף ההסבה של המערכת שלנו לדוטנט C# באמצעות הטכנולוגיה של פיירפלאיי. גלבוע - שהיא אחת מהגדולות והוותיקות במג'יק, עברה את ההסבה בצורה מושלמת. אז אם כבר להסב אז החלטנו לעבור עולם האמיתי

  4. יגאל

    יש מילים, ויש מעשים. יש הערכות, התרשמויות, תחושות ...ובעיקר דיבורים .... ויש עובדות. ויש כלי אחד ויחיד שניצח ומנצח באופן עקבי את תחרויות פיתוח המהיר RAD וכולם וכולנו יודעים מי הוא. הוא כחול לבן. וזה מגיק ! (מי לא זוכר את Bruce Lomalsky בתחילת שנות התשעים) ועל כך אין ויכוח וטרם נולדה סביבת הפיתוח שתוכיח אחרת. ולכן חברים המערערים על הכתר אנא הרימו את הכפהפה ובתחרות הבא אנא תתמודדו מול מג'יק ושהמהיר יותר ינצח. ואז פעם אחת ולתמיד תוכרע התחרות והפולמוס יפסק. and we'll all worship the new fastest gun in the west עד אז מג'יק הוא סביבת הפיתוח המהיר הטובה בעולם ולא יעזרו כל הטיעונים של הכותבים מעלה. יחד עם זאת אם יועלו סוגיות של סטנדרטיות, שוק עבודה, מחיר הרישיונות (מרגיז), איכות התמיכה (מרגיז), התממשקות (הבנתם), גמישות (הבנו), ממשק משתמש וכדומה הויכוח פתוח ואין למג'יק יתרון ... ולהיפך. ומי לא זוכר את הסלוגאן: Love the Product, Hate the Company למג'יק ולפיירפליי אתגרים לא קטנים, יש להשתפר, יש להוכיח, ושהטוב ינצח.

  5. מנשה

    "אביב" היקר, את הסיפורים האלו אתה יכול למכור לי שמאמין לשטויות שרשמת לא לאלו עם ההוכחות ביד.

  6. אביב

    "מנשה" היקר, כמה נקודות: א. למה להכניס את הדוטנט לתוך המג'יק או להיפך? זה כמו לערבב שמן ומים. בסופו של דבר, תמיד תהיה הפרדה. זה לא טבעי. ב. לפיתוח בדוטנט אחרי ההסבה של פייריפלאי ישנה יכולת פיתוח יותר מהירה משל המג'יק. ללא כל ספק. מניסיון. ג. המ'גיקיסט שמקבל את המערכת לומד תוך זמן קצר להיות עצמאי בקוד הדוטנט. תראה לי מתכנת מג'יק שיכול לעשות את זה. ד. להזכירך, רב העולם עובד דוטנט ולא מג'יק. אתה נאחז במה שנראה כי קצת אבד עליו הקלח. ה. אם אתה שואל אותי בתור מג'יקיסט, אין דבר ששמחתי לעשות יותר מאשר ללמוד דוטנט! זה פותח הרבה, אבל הרבה יותר אפשרויות תעסוקה, בכל תחום תכנות ובכל חברה. וכמה שאני אוהב את המג'יק, אני רגוע הרבה יותר עם הבטחון התעסוקתי של הדוטנט. ו. כמתכנת דוטנט אני חש היום חלק מעולם התוכנה. יש לי אינספור פורומים, אתרים וחברים להיוועץ בהם בנושאים מקצועיים.. מג'יק הוא סוג של "עוף מוזר" לאן שלא תכניס אותו. ז. הקוד המוסב הוא c# סטנדרטי לכל דבר. קח מתכנת דוטנט והוא לא צריך להכיר את פיירפלאי בכלל. ח. ואחרון, אחרי ההסבה מקבלים את הקוד במלואו ואין שום תלות בחברת פיירפלאי.

  7. מנשה

    הסבות לC# זה פאסה. מג'יק הולכת בגרסה הבאה לעבור לVisual Studio - מה שמאפשר את כל היכולות לעולם הדוט נט + שימור יכולת הפיתוח המהירה של מג'יק. אין שום סיבה לעבור - בטח שלא לחברות עלומות שם (שאתה גם נשאר תלוי בהם).

  8. גיל עיני - צבר תיירות

    אני מצטרף להמלצת השימוש ב http://www.fireflybox.com להסבת מערכת המג'יק לסביבת DOT.NET של מייקרוסופט. צריך לראות כדי להאמין. מערכת מג'יק 9.4 הפכה למערכת DOT.NET 3.5 בלחיצת כפתור. אין איפיונים, הדרכות, באגים מדהים. נשאר רק לבדוק את הקסם ולהתחיל להינות מהשידרוג אבל באמת שידרוג.

  9. אביב

    אם כבר שוקלים לשדרג, למה לא לשקול מעבר ליצור חדש וזניח בעולם התוכנה כמו הC# .Net? יש חברה שעושה פלאים בשם פיירפלאי מפ"ת (נועם הניג, לותיקים מבינכם), שמבצעת את ההסבה בצורה אוטומטית מלאה, מהירה ונקייה בלי לשבור את הראש ועם ליווי של כל השלבים כולל הכשרת המתכנתים בחברה והטמעה. כך ששודרגתם לדוט נט בלי להרגיש. ובקיצור: www.fireflybox.com

  10. ש.ש.

    אם שדרוג - אז לאיזה צורך? כדאי לכל הלקוחות בכלל וללקוחות מג'יק בפרט לבחון מה הם משיגים בשדרוג. ייתכן שאם כבר משקיעים בשדרוג כדאי להתקדם לסביבת פיתוח מודרנית, עדכנית וסטנדרטית #C לדוגמא. חברת פאיירפלאי www.fireflybox.com מציעה תהליך שדרוג אוטומטי לחלוטין שגם משמר את ההשקעה במערכות וגם ממנף אותן לעולם ה .NET

  11. יפתח

    בהחלט שדרוג זו לא מילה גסה אני למשל שדרגתי מתוכנת מג'יק לסביבת C# בעזרתם האדיבה של חברת firefly ובהחלט המערכת ממשיכה לתת את כל אותן התכונות וזה עובד בצורה מושלמת ובנוסף לכך נפתח בפני עולם שלם שהיה חסר לי (סיימתי מעבר קוד לפני שנה והעברתי כבר את כל הלקוחות של בחברה לסביבה מתקדמת זו). בקיצור - שדרוג זו לא מילה גסה.

אירועים קרובים