בנק לאומי השיק שירות אינטרנטי המאפשר לגולשים ללמוד מושגים מעולם הבנקאות והפיננסים

השירות, "לאומי Podcast", כולל קבצי שמע, שבאמצעותם יכולים הגולשים להאזין להרצאות בתחומים שונים הקשורים לבנקאות ● כמו כן, הוא כולל מידע על מוצרים של הבנק, שוק ההון, בנקאות ומדיה חברתית

לאומי דיגיטל, השירות הדיגיטלי של בנק לאומי, משיק בימים אלה שירות אינטרנטי חדש בשם "לאומי Podcast", המאפשר לגולשים להיחשף לעולם הבנקאות וללמוד מושגים בתחום הפיננסים. כמו כן, ניתן לקבל באמצעותו מידע על מוצרים של הבנק ולהתעדכן בנושאים כגון: שוק ההון, בנקאות ומדיה חברתית, כל זאת באמצעות קבצי שמע. המידע כולל הרצאות, הדרכות, הסברים ופוסטים אישיים של בכירי לאומי.

השירות אף מיטיב עם אוכלוסיית העיוורים וכבדי הראייה, שיוכלו באמצעותו לגלוש בעדכונים ובהדרכות באתר האינטרנט של לאומי, ולעקוב אחר הבלוג של הבנק.

בשלב הראשון, מושק "לאומי Podcast" במסגרת "לאומי Labs", והוא מכיל חמישה פרקים: שיעור חברה – הטמעת מדיה חברתית בארגונים – שניתן על ידי אייל בירן, ראש אגף בנקאות ישירה בלאומי, ומציע מספר כללים להטמעת מדיה חברתית בארגון; עשה לך מסלול – שיעור המלמד כיצד לנהל משא ומתן מול בנקים למשכנתאות. תומר קדמי מבנק לאומי למשכנתאות מעניק במסגרתו לגולשים טיפים לבחירת מסלול משכנתא; עצה טובה – שיעור המעניק טיפים ורעיונות לחיסכון בעמלות ולהתנהלות מול הבנק; תכנון המחר מתחיל היום – ייעוץ פנסיוני, שניתן על ידי היועצים הפנסיוניים של הבנק; ולהכיר את שוק ההון, המלמד על מושגי יסוד בתחום.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים