בקרוב: עדכוני מערכת הפעלה זריזים ממיקרוסופט – אבל לא לכולם

השבוע הציגה הענקית את Windows 10X - מערכת ההפעלה שהיא מפתחת - והדגימה כיצד התקנת עדכוני המערכת תתבצע בתוך כדקה וחצי בלבד ● אולם השדרוג הוא רק לבעלי מחשוב הדור הבא המבוסס על מסכים כפולים

הושעתה. Windows 10X. צילום: מיקרוסופט

האם העדכונים של Windows 10 יכולים להיות מהירים יותר מכפי שהם מתרחשים כיום? לפחות לפי מה שמיקרוסופט עצמה הציגה, ייתכן מאוד שכן

החברה הציגה השבוע את Windows 10X, מערכת ההפעלה שהיא מפתחת, או יותר נכון מתאימה, לשימוש של הדור הבא של המחשוב המבוסס על מסכים כפולים, כדוגמת ה-Surface Neo שהציגה לאחרונה. מערכת ההפעלה עצמה אמורה להיות מושקת באופן רשמי במהלך השנה הקרובה, אבל בינתיים הראתה מיקרוסופט כיצד עדכוני מערכת זקוקים לדקה וחצי פחות או יותר כדי לסיים את ההתקנה שלהם.

לפי החברה מדובר בבנייה מחדש של תהליך השדרוג של מערכת ההפעלה, שהבסיס שלה הוא הפרדה מלאה בין נתוני המשתמש לבין מערכת ההפעלה, מנהלי ההתקנים היישומים. הדבר העקרוני הזה מאפשר ל-Windows 10X להוריד ולבצע את ההתקנות ברקע, במקביל לעבודה השוטפת של המשתמש, והעברה לגרסה החדשה של חלונות ברגע שמבוצע אתחול.

הבעיה היחידה היא שבמיקרוסופט לא מתכוונים להציע את Windows 10X לקהל הרחב לכל מכשיר, אלא רק למכשירים כפולי מסך, כמוסבר לעיל, וגם אין לענקית מרדמונד כוונות כרגע ליישם את דרך העדכון הזו לגרסה הרגילה של מערכת ההפעלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים