עוד מינויים בוואן: שלי כהן יכהן כמנכ"ל החברה לאוטומציה

כהן היה במשך 13 שנים סמנכ"ל הכספים של וואן - תפקיד שאותו ימלא מעתה אורי אנוך ● מינויים אלה ונוספים מעידים שבחברה מעדיפים לקדם מנהלים מבפנים

שלי כהן, המנכ"ל החדש של החברה לאוטומציה. צילום: יח"צ

וואן ממשיכה בסבב המינויים בחברה: אחרי שהודיעה באחרונה על מינויים של שלום דיין למנכ"ל חטיבת התשתיות ושל עדי שיין למנהל מערך המכירות ללקוחות אסטרטגיים, היא מסרה בסוף השבוע כי שלי כהן, סמנכ"ל הכספים שלה ב-13 השנים האחרונות, ימונה למנכ"ל החברה לאוטומציה (אוטומציה החדשה) ואורי אנוך יחליף אותו בתפקיד. מינויים נוספים שמבצעת וואן הם של ששי שילה, שנכנס לתפקיד סמנכ"ל הפיתוח העסקי של תחום המגזר הציבורי, ושל יעלה בש כסמנכ"לית הכספים של מגזר התוכנה.

עדי אייל, מנכ"ל וואן, אמר כי "אנחנו משלימים בימים אלה סבב של מינויים בהנהלתה של הקבוצה, שבמסגרתו אנחנו מקדמים מנהלים פנימיים בעלי ניסיון לתפקידי מפתח, ובמקביל מקדמים את דור המנהלים הצעיר לתפקידים משמעותיים. מנהלים רבים שלנו מתפתחים בתוך המערכת ומקודמים לתפקידים בכירים, כאשר הם מביאים עימם לתפקידיהם החדשים את הניסיון שצברו".

החברה לאוטומציה, שוואן רכשה אותה ממרכז השלטון המקומי, עוסקת בפיתוח, שיווק והטמעה של מערכות תוכנה ושכר למגזר המוניציפלי, ומהווה כיום את אחד ממנועי הצמיחה המרכזיים של הקבוצה. כהן יחליף את שילה, ששימש כמנכ"ל החברה לאוטומציה בארבע השנים האחרונות. אנוך, סמנכ"ל הכספים החדש, מגיע לתפקיד לאחר ששימש בשנים האחרונות כמנהל הכספים של החברה הבת, וואן שילוב מערכות.

וואן האיצה את קצב הצמיחה שלה בשנה האחרונה, תוך הרחבת פעילותה הקיימת וכניסה לתחומים חדשים, בהם באמצעות הקמת יחידה שהקימה שעוסקת בפתרונות לענן ה-Azure של מיקרוסופט, ורכישת השליטה בחברת בניית התשתיות א. אפשטיין. החברה, שמעסיקה כ-4,000 עובדים, עברה באחרונה למשרדים חדשים בפתח תקווה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים