הרשת מתאבלת על מותו הטראגי של קובי בראיינט

כוכב ה-NBA שנהרג אתמול (א') בתאונה של מסוקו, כשאיתו ביתו ומכרים - כולם מעולם הכדורסל - הותיר אחריו חלל ריק אותו ניסו מפורסמים רבים למלא בציוצים, מילות ניחומים, זכרונות והמון כבוד ואגדת הכדורסל

שחקן הכדורסל האגדי, קובי בראיינט, ובתו, ג'יאנה, בשנת 2012. שניהם נהרגו בתאונת מסוק נוראה. צילום: BigStock

קובי בראיינט, שחקן ה-NBA האגדי, נהרג אמש (א') בהיותו בן 41 בלבד בתאונת מסוק בקלבאסס בקליפורניה. ההתרסקות גבתה גם את חייהם של שבעה נוסעים נוספים, ביניהם ביתו בת ה-13, ג'יאנה.

כוכב הלוס אנג'לס לייקרס לשעבר בילה את כל הקריירה שלו, בת עשרים העונות, באותה קבוצה, והוביל אותם לחמש אליפויות NBA. מותו הטרגי השאיר את חובבי הכדורסל כולם, כמו גם אנשים רבים ברחבי העולם, עם אינספור זכרונות וכאב גדול, שאותם הביעו הגולשים ברשתות החברתיות.

בין המתאבלים ומי שחלקו כבוד אחרון וציוצי תדהמה וששיתפו קולקטיבית את העולם בסערת נפשם היו נשיאי ארה"ב דונלד טראמפ, וקודמו בתפקיד, ברק אובמה, שחקנים ומגישי טלוויזיה, כמו אלן דג'נרס וג'יימי קימל, וכמובן אייקוני ספורט וכדורסל מפורסמים כמו שאקיל אוניל, מג'יק ג'ונסון, סטיב נאש, מייקל ג'ורדון, לברון ג'יימס, קארים עבדול ג'אבר, הכדורגלנים כריסטיאנו רונאלדו ולואיס סוארס, ורבים רבים אחרים. הנה לפניכם כמה מהציוצים הבולטים שהציפו את טוויטר.

נשיא ארצות הברית, טראמפ, ספד לבראיינט וצייץ: "קובי בראיינט, למרות שהיה אחד משחקני הכדורסל הגדולים באמת בכל הזמנים, רק התחיל בחיים. הוא כל כך אהב את משפחתו, והייתה לו תשוקה כה חזקה לעתיד. אובדן בתו היפה, ג'יאנה, הופך את הרגע הזה להרסני עוד יותר…"

אובמה צייץ: "קובי היה אגדה במגרש ובדיוק התחיל במה שהיה יכול להיות מערכה שנייה משמעותית באותה מידה. לאבד את ג'יאנה שובר את הלב אפילו יותר בעבורנו כהורים. מישל ואני שולחים אהבה ותפילות לוונסה ולכל משפחת בראיינט ביום הזה שלא יעלה על הדעת".

מג'יק ג'ונסון נשמע נסער במיוחד ופרסם סדרת ציוצים, באחד מהם כתב: "קובי ואני חלקנו כל כך הרבה שיחות מיוחדות על החיים וכדורסל. היה לנו כל כך הרבה במשותף מחוץ לרחבה. אהבתי לדבר איתו על הכדורסל של הלייקרס, על להיות אבות ובעלים, ועל כמה שאהבנו את איטליה. אני אתגעגע לשיחות האלה וכל כך".

שאקיל אוניל כתב: "קובי היה כל כך הרבה יותר מספורטאי, הוא היה איש משפחה. זה מה שהיה הכי דומה בינינו. הייתי מחבק את הילדים שלו כאילו הם היו שלי והוא היה מחבק את הילדים שלי כאילו הם היו שלו. התינוקת שלו ג'יג'י נולדה באותו היום כמו בתי הצעירה מיהארה".

קארים עבדול ג'אבר צייץ: "רוב האנשים יזכרו את קובי כספורטאי מופלא שהעניק השראה לדור שלם של שחקני כדורסל. אבל אני תמיד אזכור אותו כאדם שהיה הרבה יותר מספורטאי". הוא הוסיף לציוץ סרטון שבו הוא מדבר על בראיינט.

שחקן הכדורגל כריסטיאנו רונאלדו ספד בטוויטר: "כל כך עצוב לשמוע את החדשות קורעות הלב על מותם של קובי ובתו ג'יאנה. קובי היה אגדה והשראה אמיתית עבור רבים כל כך. שולח את תנחומי למשפחתו וחבריו ולמשפחותיהם של כל מי שאיבדו את חייהם בהתרסקות. RIP אגדה?".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים