מירי מישקובסקי מונתה לתפקיד מנמ"רית משרד הכלכלה

מישקובסקי שימשה בשנים האחרונות כסגניתו של שמעון ברונר, המנמ"ר הוותיק של המשרד, שפרש לגמלאות ● היא מביאה עמה 25 שנות ניסיון, בהן בהקמת מערכות המידע של משרד המשפטים ושל הכנסת

מירי מישקובסקי, מנהלת אגף בכיר טכנולוגיות דיגיטליות ומידע במשרד הכלכלה.

מירי מישקובסקי נבחרה לתפקיד מנמ"רית משרד הכלכלה, במקומו של שמעון ברונר, שפרש לגמלאות. את מישקובסקי בחרה ועדת האיתור, שבחנה מועמדים רבים, ביניהם מנמ"רים בכירים בשירות הציבורי.

מישקובסקי היא ילידת אוסטרליה ובוגרת מדעי המחשב באוניברסיטת ניו-יורק. היא עובדת ותיקה של המשרד, עוד בגלגוליו הקודמים: מישקובסקי הצטרפה למשרד ב-1985 ומ-2016 מכהנת כסגניתו של ברונר. לפני כן, היא הייתה בצוותי ההקמה של מערכות המידע במשרד המשפטים ובכנסת.

בשנים האחרונות הובילה מישקובסקי מספר פרויקטים גדולים במשרד הכלכלה, לצדו של ברונר. "אחד הפרויקטים שאני גאה בו הוא פיתוח מערכת מחשוב לממונה על התקינה", אמרה. הפרויקט זכה בפרס מטעם הלשכה לטכנולוגיות מידע, ומועמד לפרס מצטייני המחשוב 2019 של אנשים ומחשבים. פרויקט נוסף שמישקובסקי ציינה הוא מכרז לשירותי BI בכל משרדי הממשלה. "מכרז זה הוא ייחודי, מאחר שהוא על בסיס תפוקות ולא תשומות – דבר נדיר במשרדי הממשלה", אמרה.

אחת המשימות המרכזיות שבהן תטפל מישקובסקי בכובע החדש שלה היא המשך בחינת היישום של תהליכי אנליטיקה פרו-אקטיבית בממשלה, שתכלול, בין היתר, בינה מלאכותית ולימוד מכונה. "ברמה האסטרטגית", אמרה, "אנחנו שואפים לאקו-סיסטם דיגיטלי, כדי להנגיש את השירותים לקהילה העסקית, שהיא אחד מקהלי היעד המרכזיים שלנו".

אגף מערכות המידע במשרד הכלכלה מונה כ-110 עובדים, 21 מהם הם עובדי מדינה וכל השאר מועסקים בחברות שנותנות שירותים למשרד. בנוסף, יש עובדים במיקור-חוץ שמשולבים בפרויקטים שונים.

מישקובסקי ציינה לסיום את ברונר ואמרה כי "הייתה לי הזכות לעבוד אתו. למדתי ממנו המון – כאיש מקצוע וכבן אדם".

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ביאטריס אלמוג

    בחירה נכונה מאוד, בהצלחה למירי בתפקיד החדש, במימוש חזונה!

  2. איציק

    כסגנית זה טריוויאלי להיות המחליפה, הלוואי ומשרדי הממשלה יפסיקו עם ועדות האיתור ויפעלו באופן אוטומטי להכנסת הסגנים, ייחסכו מיליונים!!

  3. עופר

    זה כבוד גדול למשרד הכלכלה ולועדת האיתור על שבחרו נכון !! בהצלחה בתפקיד החדש

אירועים קרובים