דרייבנטס פותחת מרכז מו"פ בתל אביב – ומגייסת עובדים

החברה של הלל קוברינסקי, אחד הבכירים מאחורי הקלעים של כחול לבן, ועידו סוסן מציעה נתב מבוזר מבוסס ענן לרשתות תקשורת, והמרכז שלה ייפתח בבניין ToHa ברחוב יגאל אלון ● המהלך מגיע בהמשך לסבב גיוס בסך של 117 מיליון דולר שהיא השלימה בפברואר האחרון

עידו סוסן, ממייסדי ומנכ"ל דרייבנטס. צילום: דורון לצטר

דרייבנטס, שמציעה נתב מבוזר מבוסס ענן לרשתות תקשורת, הודיעה היום (ב') כי היא פותחת מרכז מו"פ בבניין ToHa ברחוב יגאל אלון בתל אביב ומגייסת 130 עובדים. אלה יצטרפו ל-220 העובדים שהיא כבר מעסיקה. דרייבנטס מחפשת בעיקר מהנדסי תוכנה מתחומים מגוונים.

החברה נוסדה ב-2015 על ידי עידו סוסן, המנכ"ל, והלל קוברינסקי, מנהל האסטרטגיה הראשי, ובאחד מכובעיו האחרים אחד הבכירים מאחורי הקלעים של מפלגת כחול לבן – הוא ראש מטה יש עתיד ואחד האנשים המקורבים ביותר לראשה, יאיר לפיד. סוסן ייסד את אינטוסל, שנרכשה על ידי סיסקו ב-2013 תמורת 475 מיליון דולר. קוברינסקי ייסד את אינטרווייז, שמציעה שיחות ועידה ברשת ונמכרה ל-AT&T תמורת 121 מיליון דולר.

לדרייבנטס משרדים ברעננה ובניו-ג'רזי, והיא מעסיקה עובדים גם ביפן וברומניה. בפברואר האחרון היא השלימה סבב גיוס של 117 מיליון דולר ממשקיעים קיימים וחדשים. החדשים שבהם היו ג'ון תומפסון, יו"ר מיקרוסופט, סטיב לוקזו, יו"ר סיגייט, ומארק מקלאכלין, לשעבר מנכ"ל פאלו אלטו וכיום יו"ר קוואלקום, והקיימים (בין היתר) – קרן C4 Ventures בבעלות איש העסקים פסקל קגני, לשעבר סגן נשיא באפל וכיום מנכ"ל ביזנס פראנס, דאג גילסטראפ, לשעבר מנכ"ל ומנהל תפעול בשורה של חברות טלקום, והיזם הישראלי בני שניידר. את סבב הגיוס הובילה קרן פיטנגו בסמר ונצ'ר פרטנרס.

על פי דרייבנטס, הטכנולוגיה שלה מציעה לספקי שירותי תקשורת (CSP) אימוץ מודל חדש של נתב מבוזר, לצורך הקמת רשתות בקנה מידה של ספקי טלקום. מדובר בתוכנת ענן שפועלת על גבי קופסאות לבנות (White Boxes) – קופסאות ניתוב במבנה אחיד, המוצעות על ידי ספקים שונים. לדברי החברה, הטמעת הטכנולוגיה מפשטת את תהליכי התפעול ומביאה לחיסכון כספי. בחברה אומרים כי היא מאפשרת ללקוחותיה להסתמך על מוצר קטן וזול, במקום על הנתבים המסורתיים. אחת השותפות שלה היא ברודקום, ששבבי הסיליקון שלה, רמון ויריחו, משמשים לקופסאות הלבנות של דרייבנטס.

סוסן אמר כי "פתיחת מרכז הפיתוח בתל אביב והגיוס של 130 העובדים החדשים הם תולדה של הביקוש העולה למוצר שלנו והצורך להתאימו לצרכים ספציפיים של חברות בינלאומיות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים