EMC הקימה מערך מיחשוב ענן באבולוציה אונליין; ההיקף הכספי: כ-200 אלף שקלים

המערך, המבוסס על VMware, כולל מערכת אחסון CLARiiON CX-120 של EMC בנפח 6 טרה-בייט, ופלטפורמה וירטואלית VSphere 4, המאפשרת יצירת שרתים וירטואליים אוטומטיים ● אלדר רטר, מנכ"ל אבולוציה אונליין: "בחרנו ב-EMC בשל ההתממשקות הטבעית שלה עם מערכות VMware, רמת השרידות הגבוהה של מערכות מתוצרתה, והתחייבות ל-uptime מקסימלי"

EMC השלימה הקמת מערך מיחשוב ענן מבוסס VMware, בחוות השרתים של חברת אבולוציה אונליין, הפועלת בתחום אירוח אתרי אינטרנט ומספקת שירותי תקשורת, פיתוח מערכות, תמיכה ושירות. ההיקף הכספי של הפרויקט מוערך בכ-200 אלף שקלים.

מערך מיחשוב הענן שהוטמע באבולוציה אונליין כולל מערכת אחסון CLARiiON CX-120 של EMC בנפח 6 טרה-בייט, ופלטפורמה וירטואלית VSphere 4 של VMware, המאפשרת יצירת שרתים וירטואליים אוטומטיים. בנוסף, הותקנו בחברה תוכנת הניהול המרכזית NaviSphere, תוכנת SnapView, וטכנולוגיית הקצאת משאבים וירטואליים (Virtual provisioning).

אלדר רטר, מנכ"ל אבולוציה אונליין: "בחרנו ב-EMC להקמת מערך מיחשוב הענן שלנו, בשל ההתממשקות הטבעית שלה עם מערכות VMware, רמת השרידות הגבוהה של מערכות מתוצרתה, והתחייבות ל-uptime מקסימלי, תוך שילוב יכולות פונקציונאליות מתקדמות, אשר יאפשרו לנו להעניק שירות יעיל ואיכותי ביותר לכל לקוחותינו. מערך מיחשוב הענן שהוקם בחוות השרתים, מאפשר  יצירה אוטומטית של שרתים וירטואליים, הגדלה אוטומטית של  משאבי שרת, ומערכת הפעלה בזמינות גבוהה שמשחררת את לקוחותינו מההתעסקות בחומרה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים