ג'יני רכשה את Future IT, חברה בת של דטהסייף, תמורת 250 אלף דולרים

במסגרת הרכישה, שאושרה בסוף השבוע על ידי בית המשפט, תקבל ג'יני את הבעלות תוכנת EZManage, קוד הפיתוח, פעילות החברה וזכויות השימוש בשמות המסחריים שלה ● עשרת עובדי Future IT יצטרפו ל-70 עובדי ג'יני ● רכישה זו היא מהלך נוסף בהתפרקותה של דטהסייף מנכסיה

דטהסייף ממשיכה להתפרק מנכסיה: חברת ג'יני (Genie) רכשה את Future IT, חברה בת שלה, תמורת 250 אלף דולרים. הרכישה אושרה בסוף השבוע על ידי בית המשפט המחוזי בפתח תקווה, ועשרת עובדי Future IT יצטרפו במסגרתה ל-70 עובדי ג'יני.

ג'יני, שגם היא חברה בת – של פירמת רואי החשבון ברית פיקוח, פועלת בעיקר במגזר הקיבוצים והמושבים. היא רכשה במסגרת העסקה את כלל נכסי Future IT, לרבות תוכנת EZManage, קוד הפיתוח, פעילות החברה וזכויות השימוש בשמות המסחריים שלה. Future IT עומדת מאחורי פיתוח EZ Manage SQL – תוכנה המאפשרת ניהול מרכזי לכלל שרתי Microsoft SQL בארגון מעמדת ניהול מרכזית אחת, כמו גם גיבוי ושחזור מהירים, פתרון DRP, העלאת גיבויים מכווצים המאפשרים חסכון ניכר בשטחי אחסון, ניטור משופר ועוד. החברה מכרה יותר מ-1,500 שרתים בארץ ובעולם, ועל לקוחותיה נמנים ארגונים ממגזרים שונים, בהם טבע, בנק הפועלים, ויזה כ.א.ל, אמדוקס, מכתשים אגן, צים ונמל אשדוד.

גיא הוכמן, מנכ"ל ג'יני, אמר, כי פעילות Future IT לאחר הרכישה תתבסס על מערכת EZManage ותימשך כרגיל. הוא ציין, כי העסקה היא חלק ממהלך כולל של השקעה עתידית בפיתוח התוכנה הנרכשת ובהפצתה, כמו גם בפיתוח מוצרים נוספים בסכום של חמישה מיליון שקלים.

בתחילת דצמבר הוציא בית המשפט המחוזי בירושלים לדטהסייף צו הקפאת הליכים ל-30 יום, לאחר שנקלעה לחובות. השופט יוסי שפירא מינה את רם בלניקוב, שהיה הממונה על התקציבים באוצר ומנכ"ל משרד הפנים, כנאמן בהקפאת ההליכים של החברה. דטהסייף נכנסה לתהליך זה לאחר שצברה הפסדים וחובות בגובה של כ-120 מיליון שקלים. בעלי החוב העיקריים הם מיקרוסופט (Microsoft), שלה חייבת החברה כ-40 מיליון שקלים, ובנק דיסקונט, שלו היא חייבת כ-28 מיליון.

במחצית דצמבר האחרון הודיע בלניקוב, כי הוא מתכוון למכור 65% ממניות הקבוצה. הוא אף הזמין רוכשים פוטנציאליים להציע הצעות רכישה. בלניקוב תיאר את החברה כ-"שישית בגודלה בארץ בתחום שירותי ה-IT", והסביר שמטרת המכירה היא "הסדר נושים להפעלת הקבוצה כעסק חי, כך שתהא נקייה מחובות העבר".

לפני כחודש רכשה One1 חלק מפעילות דטהסייף תמורת 350 אלף שקלים. במסגרת עסקה זו הועברו הפעילויות של לקוחות דטהסייף בתחום התשתיות בעולם הארגונים הקטנים והבינוניים (SMB) ל-One1. בנוסף, תשעה מעובדי דטהסייף עברו לקורפל-טל, חברה בת מקבוצת One1 מערכות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים