אחרי 23 שנים: אריה רייכר, מנמ"ר רשת – פורש

מחליפו הוא קובי מורה צדק, לשעבר מנמ"ר ערוץ 10, שעבד באחרונה בתאגיד השידור כאן ● רייכר, שעבד ברשת כמעט מאז הקמת ערוץ 2, מספר לאנשים ומחשבים על IT בעולם המדיה, כולל בתכניות פופולריות כמו המרוץ למיליון

אריה רייכר, סמנכ"ל הטכנולוגיות של בית החולים רמב"ם. צילום ארכיון: יח"צ

אריה רייכר, מנמ"ר רשת (ערוץ 13), פורש מתפקידו, לאחר 23 שנים רצופות בזכיינית. מחליפו הוא קובי מורה צדק, שהיה מנמ"ר ערוץ 10, שהתאחד עם רשת, ובאחרונה עבד בתאגיד השידור הציבורי כאן.

רייכר הצטרף לרשת שלוש שנים לאחר הקמתו של ערוץ 2, שבו שידרה הזכיינית יחד עם קשת וטלעד. הוא ליווה את החברה עם ההתפתחות שלה, ובכלל זה פיצול השידורים והמעבר לערוץ 13, והאיחוד של רשת עם ערוץ 10. לדבריו, "אני מסיים את תפקידי ומביט אחורה, בסיפוק רב, על הזכות שניתנה לי ללוות ארגון שהייתי בו כמעט מהימים הראשונים. בדרך היו לא מעט אתגרים, למשל בפיצול ערוץ 2 לפני כשנתיים".

"כאשר אני מסכם 23 שנים, זה קצת שונה ממנמ"רים אחרים שמשמשים הרבה זמן בתפקיד", אמר. "במהלך השנים היו אירועים מכוננים בחיי הערוץ, וכתוצאה מכך גם בחיי התקשורת הישראלית, וכל תקופה כזו היא אתגר בפני עצמו: ה-IT היה צריך להתאים את עצמו לדרישות שנוצרו, לרבות החלפת מערכות, ספקים וכדומה".

קובי מורה צדק, מחליפו של רייכר. צילום: יח"צ

קובי מורה צדק, מחליפו של רייכר. צילום: יח"צ

"ה-IT קריטי לתפקוד השוטף של ערוץ 13 – ברמה התפעולית ובעיקר בכל מה שקשור למערכות תכנון ובק אופיס", ציין רייכר. "אחד האתגרים הבולטים אצלנו הוא לוודא שהטכנולוגיה תתפקד כמו שצריך בתקופות שבהן משודרות תכניות דגל, שיש להן רייטינג גבוה, כמו המרוץ למיליון. או אז, המערכות צריכות לעמוד בעומסים רבים ובדרישות רבות, והעבודה היא כמעט מסביב לשעון".

רייכר גאה במיוחד בטרנספורמציה הדיגיטלית שעבר ערוץ 13. "רשת הייתה גוף השידור הראשון בישראל שהשלים את כל תהליכי הדיגיטציה של התכנים והמערכות, והיו לכך הרבה מאוד השלכות על העבודה שלנו", אמר.

ניסיון של יותר משלושה עשורים

לרייכר בן ה-60 יש ניסיון של יותר מ-30 שנים בתפקידים שונים ב-IT. הוא הנדסאי מחשבים בהשכלתו, ולאחר שחרורו מצה"ל היה איש סיסטם ב-ECI. בהמשך הוא עבד בחברת מחשבים קטנה ומשם עבר לרשת.

בשעות הפנאי שלו, הוא נמנה על קהילה גדולה של אנשי היי-טק שמשקיעים זמן ואנרגיה בתחום הספורט. הוא משתדל לרוץ 10 ק"מ כמעט בכל יום, משתתף בתחרויות ספורט אתגרי, ריצות מרתון, איש הברזל וכן חבר במשלחת הישראלית לתחרות טאף מאדר למען עמותת גדולים מהחיים, שמתקיימת בשיתוף אנשים ומחשבים.

לדברי רייכר, הוא בוחן כעת כיוונים שונים להמשך הקריירה שלו. אמש (ד') ערכו לו חבריו ברשת מסיבת פרידה על גג הבניין של החברה בקריית עתידים בתל אביב.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מורן שריג

    איש יקר ומיוחד במינו מכל התחומים הטובים . מאחל הצלחה רבה בכל כיוון שיבחר להמשיך בו.

אירועים קרובים