עוד חד קרן ישראלי: גיוס ענק לריסקיפייד; שווה יותר ממיליארד דולר

החברה, שמציעה פתרונות לעולם האי קומרס, גייסה 165 מיליון דולר – כ-600 מיליון שקלים ● מובילת סבב הגיוס הייתה ג'נרל אטלנטיק, שהשקיעה בחברות ענק כגון עליבאבא, Airbnb ומפתחת האפליקציה טיקטוק

מייסדי ריסקיפייד: מימין - אסף פלדמן, סמנכ"ל הטכנולוגיות, ועידו גל, מנכ"ל החברה.

ריסקיפייד, ספקית פתרונות תשלומים ומניעת הונאות אשראי בעולם האי קומרס, מצטרפת לרשימה המצומצמת של החברות חדות הקרן הישראליות: החברה הודיעה היום (ג') על השלמת סבב גיוס חמישי (E) בסך של 165 מיליון דולר – כ-600 מיליון שקלים, על פי שווי של יותר ממיליארד דולר. את הסבב הובילה קרן ג'נרל אטלנטיק, והשתתפו בו גם הקרנות פידליטי ו-ווינסלו, והמשקיעים הקיימים – קומרה קפיטל, פיטנגו ואנטרי קפיטל.

החברה הוקמה ב-2013 על ידי עידו גל, המנכ"ל, ואסף פלדמן, סמנכ"ל הטכנולוגיות. היא מעסיקה יותר מ-420 עובדים במשרדים בתל אביב ובניו-יורק, ועד סוף השנה אמורה לפתוח משרדים גם בשנחאי. ההכנסות שלה עברו אשתקד את רף ה-100 מיליון דולר והיא צופה להמשך צמיחה בשנה הנוכחית. בריסקיפייד מציינים כי הסכום שגויס ישמש אותה להתרחבות מקומית וגלובלית מהירה יותר, ולהגדלת סל המוצרים והפתרונות שלה, שנמצאים בחברות אי קומרס, בנקים ועוד. הם מסייעים לאופטימיזציה של תהליכי רכישה באונליין ובסביבות קנייה מרובות ערוצים.

פתרון מניעת הונאות האשראי של ריסקיפייד מבוסס על בינה מלאכותית ומאפשר להבחין בזמן אמת בין לקוחות לגיטימיים למקרי הונאה, ובכך להגדיל את אחוז ההמרה לרכישה. בחברה אומרים כי הדיוק של הפתרון שלה תורם להעלאת המכירות בקרב חברות המסחר המקוון, הפחתת עלויות הטיפול בהונאות, העלאת שיעור אישורי העסקות על ידי הבנקים, מניעת שימוש לרעה בחשבונות המשתמשים בעת הרכישה באינטרנט, הצעת אפשרויות תשלום נוספות מלבד כרטיסי אשראי וככלל, חוויית משתמש טובה יותר.

גל אמר כי "ריסקיפייד הוקמה עם רעיון חדש למניעת הונאות אשראי באי קומרס, שחובת ההוכחה שלו הייתה עלינו. ההצלחה שלנו הייתה תלויה באמון של חברות האי קומרס בחזון שלנו ובהפיכתן לשותפות שלנו. הודעת הגיוס הזו היא עדות להצלחה. הכסף שגייסנו ישמש אותנו להמשך פיתוח פתרונות חדשניים, שיסייעו בקידום ופיתוח המסחר".

בסבב הגיוס הנוכחי מצטרפת ריסקיפייד לחברות האחרות שג'נרל אטלנטיק השקיעה בהן, ובכלל זה ענקיות כמו עליבאבא, Airbnb ובייטדאנס, יצרנית אפליקציית טיקטוק, שמאוד פופולרית בקרב בני נוער.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים