דלפו המפרטים של מחשב הלוח החדש שמתכננת HP

במסמכים פנימיים שנפלו לידי עורכי הבלוג Engadget מפורטים רכיבי החומרה, התוכנות והמחירים של מחשב הלוח העתידי של HP, שיתבסס על מערכת ההפעלה חלונות ● החברה לא אישרה את מהימנותם של המסמכים ואת הדיווחים שההשקה של המחשב החדש תתקיים בספטמבר

הבלוג הפופולרי Engadget פרסם את המפרטים הטכניים של מחשב לוח עתידי מתוצרת HP, שאמור להתחרות מול מכשירי ה-iPad החדשים של אפל (Apple). המפרטים הללו מצויים במסמכים פנימיים של HP, שפורסמו באתר.

מחשב הלוח החדש מצויד במעבד אטום (Atom) של אינטל (Intel) בקצב שעון של 1.6 ג'יגה-הרץ, צג מגע עם תמיכה בריבוי נגיעות וקוטר של 8.9 אינץ', זיכרון פלאש (Flash) של אדובי (Adobe) בנפח 32 או 64 ג'יגה-בייט וזיכרון DDR RAM בנפח של 1 ג'יגה-בייט. כן יצויד המכשיר במערכת ההפעלה Windows Home 7 Premium, במצלמת אינטרנט VGA ובשבב גראפי UMA של אינטל, שתומך בווידיאו באבחנה גבוהה (1080p). עוד עולה מהמסמכים הפנימיים שדלפו, כי מחיר המכשיר יעמוד על בין 549 ל-599 דולרים, וכי הוא אמור להגיע למדפי החנויות בהמשך השנה.

HP לא אישרה את מהימנות המסמכים, אולם פרסמה בעבר סרטון שמתאר חלק מהתכונות של המכשיר העתידי, העונה לשם Slate – בתקווה לזכות בקמצוץ מאור הזרקורים שמופנים כרגע כלפי אפל. הסרטון נמשך 30 שניות ומציג את מצלמת הווידיאו המובנית, החריץ לכרטיסי זיכרון SD, תוכנת הנגן והקישורים הישירים לרשתות חברתיות ולאתרי שיתוף קבצים. החברה אף לא אישרה את הדיווחים על כך שההשקה המתוכננת של המחשב החדש תתקיים בספטמבר. דובר HP כינה דיווחים אלה "ספקולציות לא מבוססות".

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. רן

    5 ימים עברו ועוד לא תיקנתם את הביזיון הזה שמופיע בכתבה (זכרון פלאש של אדובי) . להגיד עליכם "לא רציניים" זהו עלבון לאנשים הלא רציניים.

  2. שלמה

    מצחיק מאוד - תקראו: http://blogs.microsoft.co.il/blogs/alon/archive/2010/04/07/577838.aspx

אירועים קרובים