היורופול ופאלו אלטו נאבקים בצוותא בפושעי הסייבר

ענקית אבטחת המידע ומשרד המשטרה האירופי חתמו אתמול (ד') בהאג על שיתוף פעולה שיסייע למאבק בפשעי סייבר ברחבי היבשת ● זוהי הרחבה של שיתוף הפעולה בין שני הגופים שהחל בראשית 2017

מימין: גרג דיי, פאלו אלטו, וסטיבן וילסון, היורופול. צילום: יח''צ

היורופול, משרד המשטרה האירופי, ופאלו אלטו חתמו אתמול (ד') בהאג על שיתוף פעולה שיסייע למאבק בפשעי סייבר ברחבי היבשת.

מטרת ההסכם, נמסר, "היא לשפר את ביטחון האזרחים, העסקים והגופים הממשלתיים בכל רחבי אירופה".

שיתוף הפעולה מתבסס על העבודה המשותפת של פאלו אלטו עם המרכז למאבק בפשעי סייבר (EC3) של היורופול בשלוש השנים האחרונות. במסגרת ההסכם הוחלט על שיתוף מידע אודות איומים מודיעיניים בסייבר, פשעי סייבר נפוצים, לצד מתן שירות טכני.

כחלק משיתוף הפעולה שנחתם, יועברו ליורופול ממצאים של Unit 42, יחידת המחקר של פאלו אלטו, בנושא איומי סייבר. דו"חות היחידה חושפים דפוסי התנהגות חדשים של פושעים, מקבץ של נוזקות וקמפיינים לתקיפות סייבר בכל רחבי העולם. בנוסף, היחידה מסייעת לארגונים להתגונן מפני איומי הסייבר העדכניים, על ידי העברת מדריכים לעובדים הכוללים כלים, טכניקות ודפוסי התנהגות שונים העשויים לאיים עליהם.

שני הגופים משתפים פעולה מתחילת 2017, אז פאלו אלטו הייתה לשותפה בקבוצת הייעוץ לאבטחה אינטרנטית של המרכז למאבק בפשעי סייבר (EC3) של היורופול. כחלק מהקבוצה, החברה לוקחת חלק בישיבות שוטפות עם חוקרים מטעם היורופול, דנה עימם באתגרי אבטחה הקשורים בפשעי סייבר שכיחים ומייעצת לאנשי היורופול כיצד להתמודד עם האתגרים הללו. פאלו אלטו היא שותפה בניהול קמפיינים של היורופול למניעת אירועי סייבר והעלאת המודעות בנושא.

"דרך אפקטיבית ביותר להגן מפני סכנות במרחב הווירטואלי" 

סטיבן וילסון, ראש המרכז לפשעי סייבר של היורופול, אמר כי "שיתוף הפעולה הצמוד בין גורמי האכיפה לבין התעשייה העולמית הינו קריטי, כדי להילחם בצורה אפקטיבית באיום ההולך וגדל לביטחון מרחב הסייבר. העבודה עם החברות המובילות בעולם הסייבר תעשיר משמעותית את ארגז הכלים של הקואליציה הגלובלית למלחמה בפשעי הסייבר. שיתוף פעולה מסוג זה הינו הדרך האפקטיבית ביותר להגן על האזרחים והעסקים מפני סכנות במרחב הווירטואלי".

גרג דיי, סגן נשיא וקצין הביטחון הראשי בפאלו אלטו לאזור EMEA (ר"ת אירופה, המזרח התיכון ואפריקה), הוסיף כי "מאחר שלא ניתן לתחום איומי סייבר לגבולות גיאוגרפיים, איננו יכולים להרשות לעצמנו לשבת בחיבוק ידיים בהתמודדות עימם. שיתוף פעולה בינלאומי כדוגמת הסכם זה מהווה אבן דרך משמעותית, כיוון שביכולתו להוביל להשפעה נרחבת יותר".

מטה היורופול יושב בהאג, הולנד. היורופול תומך ב-28 מדינות האיחוד האירופי במלחמה נגד הטרור, פשעי סייבר ופשעים חמורים נוספים. הארגון מונה יותר מ-1,400 אנשי צוות, ומטפל בכ-40,000 חקירות בינלאומיות מדי שנה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים