נתפסו ברשת: מיהם הישראלים הכי מרוויחים באינסטגרם?

לא רק גל גדות ובר רפאלי: כוכבי הרשת הישראליים מרוויחים סכומים יפים מפעילות האינסטגרם שלהם ומהכנסות נלוות ● נטע אלחמיסטר או נועה קירל, בן זיני או טיילור - מי מרוויח/ה יותר?

כוכבים שמעלים פוסטים ומרוויחים הרבה כסף. אינסטגרם. צילום: BigStock

עם כל הכבוד לשיגורה והתרסקותה של החללית בראשית, תחרות האירוויזיון, שתי מערכות הבחירות, הזכייה של נבחרת העתודה באליפות אירופה בכדורסל ומדליית הזהב בה זכה שגיא מוקי באליפות העולם בג'ודו, האירוע המתוקשר ביותר ברשתות החברתיות בישראל ב-2019 עד כה היה, ללא ספק, נישואיה של הדוגמנית נטע אלחמיסטר לכדורגלן רמי גרשון.

אושיית הרשת, שנישאה ביוני השנה לבחיר לבה בנוכחות 900 אורחים באולמי לאגו בראשון לציון ועוד מיליוני עוקבים, היא עוד הוכחה לכך שאפשר למנף את עצמך ולהתפרנס יפה באמצעות האינסטגרם. אלא שבניגוד לקולגות מעבר לים, שמרוויחים מאות אלפי דולרים ומעלה לפוסט, כוכבי האינסטוש המקומיים נאלצים להסתפק במאות אלפי שקלים ומטה לאחד. יחד עם זאת, הנוכחות האינטנסיבית שלהם בעולם הווירטואלי מניבה להם הכנסות נלוות, בדמות קמפיינים והשקות, השתתפות בתוכניות טלוויזיה וסרטים, הופעות וכדומה.

לא מכבר פרסם פורבס ישראל את רשימת עשרת כוכבי האינסטגרם המרוויחים בארץ. ראוי להדגיש שהדירוג לא כולל פיגורות כמו גל גדות, בר רפאלי ועומר אדם, אלא רק אושיות שצמחו ברשתות החברתיות – ובהם אתמקד בכתבה זו.

 

View this post on Instagram

 

@errocafashion ?

A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on

נטע אלחמיסטר

ארבע שנים אחרי שפרצה עם תמונות לוהטות של מותג בגדי הים בננההוט שעיצבה והעלתה לאינסטגרם, הנשואה הטרייה בת ה-25 ניצבת בראש הרשימה עם הכנסה שנתית נאה מהאפליקציה, שעל פי פורבס נעה בין 3.5 ל-5.5 מיליון שקלים (כ-120 אלף שקלים לפוסט). מלבד תמונות בבגדי ים ועם בעלה, מציגה אלחמיסטר ל-1.6 מיליון עוקביה פוסטים של שאר המותגים שאותם היא מקדמת, ביניהם רשת משקפי השמש אירוקה ורשת האיפור סקארה.

 

View this post on Instagram

 

הלוק שלי לחג ? @maccosmeticsisrael #macxnoakirel #maccosmeticsisrael

A post shared by Noa Kirel (@noakirel_) on

נועה קירל

עמוד האינסטגרם, שאחריו עוקבים 850 אלף מעריצים, מניב לזמרת, שחקנית, רקדנית ומנחת טלוויזיה בין 1.3 מיליון לשני מיליון שקלים בשנה (גם במקרה שלה מדובר בכ-120 אלף שקלים לפוסט). בנוסף לעדכונים שוטפים על הקריירה, מרבה אלילת הנוער בת ה-18 לשתף תמונות עם החבר שלה, הזמר-רקדן יהונתן מרגי, ומהקמפיינים שלה לבזק, פילה, סמסונג, קרביץ ועוד.

אנה זק

בכל ערב לפני שהיא הולכת לישון, קוראת הזמרת ודוגמנית את אלפי התגובות שהצטברו בחשבון האיסטגרם שלה, ומשיבה לאלפי ההודעות הפרטיות ששולחות המעריצות ואמהותיהן (והמעריצים ואבותיהם). זק, שצברה כ-1.2 מיליון עוקבים ומשמשת כפרזנטורית של רשת ההנעלה סקופ ושל מותג האופנה עדיקא, מרוויחה עבור כל פוסט הרבה פחות ממאלחמיסטר וקירל – כ-30 אלף שקלים, אבל על פי ההערכה, ההכנסה הכוללת שלה מהפעילות באינסטגרם לא יורדת מאוד מזו שלהן, ומגיעה לבין מיליון ל-1.4 מיליון שקלים.

 

View this post on Instagram

 

@COSMOPOLITAN @cosmopolitanmx Story ✨ #afroglam // @jorgeduva // @elitemiami @itmodels__

A post shared by Eden Fines עדן פינס (@edenfines) on

עדן פינס

ההשתתפות בתחרות מלכת היופי ב-2015 פתחה בפני פינס את הדלתות, אולם עמוד האינסטגרם, המשופע בתמונות מרהיבות שלה בבגדי ים, הזניק אותה למשרת הפרזנטורית של חברת האופנה תמנון ומותג ההלבשה התחתונה פיקס, כמו גם לשלל עבודות דוגמנות מעבר לים. הפוסטים השיווקיים שהיא מעלה בפני 566 אלף עוקביה מכניסים לקופתה בין מיליון ל-1.4 מיליון שקלים (כ-50 אלף שקלים לפוסט).

 

View this post on Instagram

 

Happy me ?

A post shared by Yael Shelbia (@yaelshelbia) on

יעל שלביה

את יום הולדתה ה-18 ציינה דוגמנית העל באחרונה במסיבה בסגנון הוליוודי ובעלות של כרבע מיליון שקלים. 819 אלף איש עוקבים בצמא אחרי חשבון האינסטגרם של תלמידת האולפנה לשעבר והפרזנטורית של רנואר ומותג מסכות הפנים האמריקני גלאם גלואו. הרווחים השנתיים שלה מהעמוד נאמדים בבין 900 אלף ל-1.3 מיליון שקלים – כ-20 אלף שקלים לפוסט.

בן זיני

ההצלחה המדהימה שנחל הסרטון שהעלה ליוטיוב שינתה את חייו של זיני מקצה לקצה, והוא הפך לשחקן, זמר וכוכב רשת יחד עם בת זוגו, טיילור מלכוב. חשבון האינסטגרם שלו מונה כ-400 אלף עוקבים, ומלבד הכנסות שנתיות בגובה 800 אלף עד 1.2 מיליון שקלים (כ-15 אלף שקלים לפוסט), לפי פורבס, הוא סלל לו את הדרך להובלת קמפיינים לרהיטי דורון ולאדידס, יחד עם מלכוב.

אלין כהן

10 שנים אחרי שעברה פגיעה מוחית וכשלוש שנים אחרי שהשיקה את המותג שלה, כהן מנהלת אימפריית איפור שמגלגלת מיליונים ומוצריה נמכרים ברשתות המובילות. המקבילה המקומית של קיילי ג'נר מקבלת כ-15 אלף שקלים לפוסט, ובחישוב שנתי זה יוצא בין 600 אלף ל-1.2 מיליון שקלים. מספר העוקבים אחריה באינסטוש עומד על 718 אלף. בנוסף, היא משמשת כפנים של רשת אופטיקנה.

 

View this post on Instagram

 

Behind the scenes of the brand new #LOVEMELIPSTICK collection by @maccosmeticsisrael || @sherlevy @nettart @liorgavrielov

A post shared by KimOr – קימאור (@kimorazulay) on

קים אור אזולאי

יש לה 419 אלף עוקבים והכנסות שנתיות מפוסטים הן בסך של בין 600 אלף למיליון שקלים (כ-20 אלף שקלים לפוסט) – והיא רק בת 16! מאז פריצתה המטאורית בתכנית הבנים והבנות, מחלקת הכוכבת את זמנה בין הלימודים, משחק בסדרות טלוויזיה ורשת, הובלת קמפיינים (סמסונג, אדידס, מילקי ועוד), וקידום מותג האיפור וכובעים שלה.

טיילור מלכוב

מפגש אקראי במסיבה עם בן זיני הזניק את הקריירה של השחקנית, הזמרת והדוגמנית בת ה-17, והפך את בני הזוג לכוכבי הנוער הכי לוהטים בישראל. השניים מקליטים להיטים בשרשרת, מרבים להעלות ולוגים וחורשים את הארץ בהופעות – כפי שניתן לראות בעמוד האינסטגרם שלה, שנעקב על ידי 532 אלף מעריצים ומשלשל לכיסה, לפי ההערכה, כחצי מיליון עד 700 אלף שקלים בשנה (כ-20 אלף שקלים לפוסט). בנוסף, משמשת אושיית הרשת, יחד עם זיני, כפרזנטורית של רהיטי דורון ואדידס.


קווין רובין

סדרת היוטיוב קווין ורז – חיים בחארטא וסדרת האינסטגרם אינסטה-בייב מיצבו את רובין ככוכב רשת לוהט: הוא נהנה מ-235 אלף עוקבים ומשתכר כ-13 אלף שקלים לפוסט, המסתכמים ל-400 אלף עד חצי מיליון שקלים. בנוסף, הוא מככב בסרט הקולנוע פול גז ובסיטקום חדש למבוגרים, נבחר לאחד ממנחי הגרסה הצעירה של נינג'ה ישראל בערוץ הילדים ויוביל את הקמפיין החדש של בנק הפועלים.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ישראל

    אני הכי אוהב את אנה זק חיים שלי היא❤

אירועים קרובים