עיריית רעננה השלימה פרויקט וירטואליזציה והקמת דטה-סנטר חדש; ההיקף: כ-2 מיליון שקלים

במסגרת הפרויקט, הועברו כ-40 שרתים למבנה תת-קרקעי סמוך לבית העירייה ● הפרויקט בוצע על ידי בינת יישום, ובהובלתה של ענת ספקטור - מנמ"רית עיריית רעננה, וצוות ה-IT שלה

עיריית רעננה השלימה בימים אלה הקמת מרכז נתונים (דטה-סנטר) חדש והעברת כ-40 שרתים, בעזרתם ינוהל מערך ה-IT של העירייה. השרתים הועברו מבניין העירייה המרכזי, שם הם פעלו עד כה, למבנה תת-קרקעי סמוך. העברת השרתים לוותה גם בפרויקט וירטואליזיצה מקיף, שבוצע במטרה לייעל את ניהול תשתיות המיחשוב של העירייה. היקפו הכספי של הפרויקט נאמד בכ-2 מיליון שקלים.

את הפרויקט הובילה ענת ספקטור, מנמ"רית עיריית רעננה, בעזרת צוות ה-IT שלה. את הפרויקט ביצעה בינת יישום. לדברי ספקטור, "בנוסף להעברת השרתים, שיתנו כעת מענה טוב יותר לצרכי העירייה, יתבצע גם שדרוג של מערך הטלפוניה, שיעבור לסביבת IP מלאה – עובדה שתאפשר לנו ליישם פתרונות תוכן שישרתו את תושבי העיר ויסייעו לעבודת העירייה".

הפרויקט בוצע בעידוד וליווי צמוד של הנהלת העירייה, בראשות ראש העיר – נחום חופרי, והמנכ"ל – אבי לאופר. לדברי ספקטור, תקציב המיחשוב העירוני נאמד השנה בכ-8 מיליון שקלים. היא ציינה, כי במסגרת המדיניות החדשה של העירייה לעודד השקעות ב-IT, מדובר בתקציב כפול בהשוואה לשנים האחרונות.

ספקטור אמרה עוד, כי בהמשך השנה מתכננת העירייה לצאת למספר מכרזים במטרה לשדרג חלק ממערכות הליבה של העירייה. בין היתר, נדונה כעת אפשרות לצאת, לראשונה, למכרז משותף עם עיריית הרצליה לשדרוג מערכות הליבה של שתי הרשויות. ההחלטה הסופית, ציינה המנמ"רית, תתקבל במהלך השבועות הקרובים. כמו כן, מתכננת עיריית רעננה לשדרג את אתר האינטרנט העירוני, המשמש כיום בין היתר כפלטפורמה ליצירת קשר בין התושבים לעירייה, קבלת שירותים ומידע.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים