אנקור הטמיעה את פיתרון הדה-דופליקציה של דאטה דומיין באונ' חיפה; ההיקף: מאות אלפי ש'

במסגרת הפרויקט התקינה אנקור באוניברסיטת חיפה מערכת DD580 של דאטה דומיין המתממשקת עם מערכות אחסון של EMC הקיימות באוניברסיטה ● רוברט אוזן, האחראי על מערך הגיבויים והשחזורים באוניברסיטת חיפה: "אימוץ הפתרון של דאטה-דומיין מאפשר לאוניברסיטה לעבור לעידן חדש בתחום הגיבוי"

חברת אנקור הטמיעה באוניברסיטת חיפה את פיתרון הדה-דופליקציה של דאטה דומיין (Data Domain), מחטיבת ה- BRS (ר"ת Business Recovery Solutions) של EMC. במסגרת הפרויקט התקינה אנקור באוניברסיטת חיפה מערכת DD580 של דאטה דומיין המתממשקת עם מערכות אחסון של EMC הקיימות באוניברסיטה. היקפו הכספי של הפרויקט לא פורסם, אולם גורמים בשוק מעריכים אותו במאות אלפי שקלים.

המערכת החדשה מסוגלת לדחוס 220 טרה-בייט של מידע לנפח של כ-22 טרה-בייט. דהיינו, יחס דחיסה של כ-1 ל-10 בין נפח הבסיס לנפח הגיבוי. פתרון דאטה דומיין משחרר שטחי דיסק, קלטות וכוננים מתהליך הגיבוי ומאפשר תגובה מיידית ושיחזור מהיר של מספר מערכות בו-זמנית.

בנוסף, המערכת אשר הותקנה באוניברסיטה מספקת קישוריות לשרתי הגיבויים ושרתי האפליקציות הקריטיים של האוניברסיטה. כמו כן, מאפשרת גיבוי מקבילי של עשרות שרתים בו-זמנית על גבי רשתות הטרוגניות כמו רשת IP ורשת FC.

רוברט אוזן, האחראי על מערך הגיבויים והשחזורים באוניברסיטת חיפה, אמר, כי "עם השנים נוצר גידול אקספוננציאלי בנפחי הנתונים, בד בבד עם הוספתם של עשרות שרתים חדשים שתבעו נפחי גיבוי עצומים וניהול מורכב. אימוץ הפתרון של דאטה-דומיין מאפשר לאוניברסיטת חיפה לעבור לעידן חדש בתחום הגיבוי ולהקטין את היחס בין נפחי המידע המקוריים לנפח הגיבוי בסדרי גודל שלא הוכרו עד כה. זאת, תוך חיסכון ניכר בעלויות, בנפחי הדיסקים, בחלון הזמן הנדרש לפעולת הגיבוי, בתחזוקה, בניהול וכמובן ביכולת שחזור והתאוששות מהירים מאי פעם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים