משחק פעולה וירטואלי דובר עברית: המוסד נגד טרוריסטים שמנסים להאט את האינטרנט

המשחק פותח בשיתוף פעולה עם לנובו ועם הסטודיו פינט בוטן של האחים איל ואסף גבע לכבוד הסרט הקומי "המוסד" של הבמאי אלון גור אריה

הסרט הקומי "המוסד" של הבמאי אלון גור אריה, ובכיכובם של צחי הלוי, טל פרידמן, עדי הימלבלוי, דביר בנדק, גילה אלמגור ואחרים אמור להיות אחד הלהיטים הגדולים בקיץ הישראלי החם. אחת הדרכים שבה מפיקי הסרט, יונייטד קינג, בחרו לקדם את הסרט היא משחק פעולה וירטואלי של AARON Man – רובוט אדם שאותו מגלם פרידמן המשתלב במהלך הסרט כדי להוסיף עוד כמה חיוכים לשפתיים.

המשחק פותח בשיתוף פעולה עם לנובו ועם הסטודיו פינט בוטן של האחים איל ואסף גבע, שהיו אלו שהגו את הרעיון בפועל והביאו אותו לידי מימוש.

משחק המציאות המדומה הזה אמנם מבוסס על עלילת הסרט, שבו המוסד הישראלי נלחם בארגון טרור שרוצה להשמיד את העולם, אך הוא עומד גם בזכות עצמו, כי הוא מהווה מעין הרחבה של היקום הקולנועי: הגיבור נשלח למשימה חדשה, שבה הוא צריך להביס את הטרוריסטים שמנסים להאט את האינטרנט ברחבי העולם.

מתחמים של המשחק יוקמו בכמה מקומות שבהם יוצג הסרט, והעוברים והשבים יוכלו לשחק למעשה במשחק המציאות המדומה הראשון שדובר עברית. המערכת שמריצה את המשחק היא מחשבי ה-Legion Cube של לנובו, יחד עם משקפי המציאות המדומה Oculus Rift S, שהם פרי שיתוף פעולה של פייסבוק ולנובו ולמעשה מושקים לראשונה בישראל כמה שבועות בלבד לאחר שהושקו בעולם – עם כבל חיבור בודד למחשב ועם מערכת מצלמות בטכנולוגיית Insight, המונעת מהשחקן להתנגש בקירות וחפצים ואינה דורשת מיקום של חיישנים חיצוניים.

המשקפיים מצוידים בעדשות LCD שמספקות רזולוציה של 2560×1440 פיקסלים, עם רענון בקצב של 80 הרץ, עם 5 חיישני מעקב  וגם זוג בקרי Oculus Touch.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים