סיילספורס מעמיקה השקעותיה בישראל; מרכז הפיתוח יהיה הגדול מחוץ לארה"ב

כך אמר אוליבייה אלבז, סגן נשיא בכיר לאזור EMEA וראש מערך המכירות בסיילספורס ישראל, לנוכחים בכנס Basecamp הענק שערכה החברה בישראל ללקוחות ולשותפיה ● לפי אלבז, כוונת החברה היא שמרכז הפיתוח שלה בארץ יהפוך לגדול ביותר של סיילספורס מחוץ לארה"ב

אוליבייה אלבז, סגן נשיא בכיר לאזור EMEA וראש מערך המכירות, סיילספורס ישראל. צילום: יח"צ

"סיילספורס ממשיכה לצמוח ולהתרחב בשוק הישראלי. פלטפורמות הענן וה-CRM שלנו מאגדות בתוכן מגוון פתרונות מתקדמים בתחומי המכירות, שירות הלקוחות, השיווק, המסחר ועוד. המחויבות שלנו, מעבר לכך שמוצאים אותה בחדשנות, באה עכשיו לידי ביטוי גם בכך שאנחנו, באמצעות הרכישות האחרונות שלנו, מרחיבים מאוד כאן בישראל את מרכז הפיתוח שלנו כך שהוא יהפוך לגדול ביותר של החברה מחוץ לארצות הברית. מבחינתנו מדובר בהצהרה מאוד חשובה כי אנחנו משקיעים פה כדי להישאר, להתקיים ולהתקדם", כך אמר אוליבייה אלבז, סגן נשיא בכיר לאזור EMEA וראש מערך המכירות בסיילספורס ישראל בכנס Basecamp הענק שערכה החברה בארץ ללקוחות ולשותפיה.

אלבז סיפר בנוסף שסיילספורס ישראל, בשיתוף עם ג'ון ברייס, תקים אוניברסיטה להכשרה של עובדים עבור שוק המוצרים שמציעה החברה, במטרה לחזק את האקו-סיסטם שלה, וכן כדי לעזור להגדיל את מצבת העובדים בשוק שמכירים היטב את הפלטפורמה שהיא מציעה.


צילום ועריכת וידיאו: ליטל רובינשטיין

חשיפה ל-CDP – פלטפורמת נתוני הלקוח של החברה

בנוסף, במסגרת הכנס, חשפה החברה לראשונה בישראל את CDP – 'פלטפורמת נתוני הלקוח' שלה, המשלבת לדבריו של אלבז נקודת מבט שלמה, מסביב ללקוח, באפיון שיאפשר לחברות לאחד את נתוני הלקוחות השונים מכל קצוות הארגון שלהם ולהתאים את הפעולות באופן אישי מול כל לקוח.

"מדובר בפתרונות המותאמים במיוחד לצרכים הייחודיים של ארגונים רבים, ובמיוחד פיננסיים, ושמאפשרים ראיית 360 מעלות של הלקוח, תוך ייעול תהליכי המכירה והשירות, וכדי לסייע להם לייצר ערך עסקי ולספק שירות מצוין לציבור הלקוחות שלהם", אמר אלבז.

בנוסף התייחס אלבז ליכולת החדשנות שמאפיינת את המדינה. "זה גל מדהים של חדשנות שעובר בשוק הישראלי לכל אורכו, בכל השותפות שלנו, כולל במגזר הציבורי ובממשלה, כשיותר ויותר חברות משקיעות בסיילספורס כדי ליצור טרנספורמציה דיגיטלית שתוביל אותן להצלחה", הוא טען.

הוא הסביר שזאת הייתה אחת הסיבות העיקריות ליצירת קרן השקעות חדשה, אשר אחד העקרונות שלה הוא להגדיל את היקף ההשקעה בחברות ישראליות, וזאת באמצעות קרן ההשקעות האירופית שלה EMEA Salesforce Ventures, אשר מקצה לשם כך 125 מיליון דולר בשנה. "הקרן השקיעה עד כה במגוון חברות סטארט-אפ חדשניות בענפי המשק השונים, לרבות קמעונאות, שירותים פיננסיים והשקעות במגזר הציבורי. אנחנו רוצים שיהיו לנו כמה שיותר חברות סטארט-אפ ישראליות בראש הרשימה שלנו בשנים הקרובות", הוא אמר.

אלבז הזכיר שבעשרים השנים שעברו מאז שהוקמה סיילספורס הדרך שלה בעולם הארגוני כבר אינה מתמקדת אך ורק בתחום המכירות. "זו הייתה ההשקעה הראשונה שלנו, להעניק לאנשים דרך חדשנית לדבר עם לקוחות. אבל זה כבר ממש לא נכון לימים אלו. הפורטפוליו שלנו התעצם וגדל באופן משמעותי, עם אקו-סיסטם שכבר מורכב מאלפים רבים של שותפים שרוצים להשתמש באפליקציות שלנו לא רק כדי לבנות את עצמם, אלא גם כדי להחזיק ערך וגם להעביר אותו הלאה אל השותפים שלהם – והם עוזרים לנו להרחיב את שורת הפתרונות שלנו לתחומים וורטיקליים חדשים, כולל עולם השירות, עולם השיווק וכך הלאה", סיפר אלבז.

אלבז גם התייחס להטמעה של בינה מלאכותית במוצרים שהחברה מוציאה החוצה לשוק. "חברות שהשתמשו במערכות בינה מלאכותית ליצירת המלצות ללקוח הגדילו את מחזור המכירות שלהן כמעט בלי קשר לנתוני התנועה ברשת עצמה. המחקר שעשינו הוכיח כי חברות שהשתמשו ב-איינשטיין – מערכת הבינה המלאכותית המתקדמת של סיילספורס – הגדילו את סל הרכישה ביותר מ-25%, לעומת חברות שלא השתמשו בה.

בעידן שבו הצרכנים מצפים לשירות מתקדם ומותאם אישית, היכולת לחולל המלצות בצורה משכנעת, על סמך העדיפויות האישיות של הצרכן, מעצבת את חוויית הלקוח בצורה חדשה ועוצמתית הרבה יותר מאשר בעבר ומהווה יתרון משמעותי", הוא סיכם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים