שחקנית אמריקנית העלתה לטוויטר צילומים בעירום כדי להשתיק איומים מהאקר

לקהל העוקבים ולפורץ שחדר לחשבון של השחקנית והזמרת בלה ת'ורן ברשת המצייצת ואיים שידליף תמונות עירום שלה ציפתה הפתעה - תו'רן נפגעה ונלחצה, אבל החליטה להשיב מלחמה  ● היא העלתה לטוויטר ביוזמתה צילומים חושפניים שלה וכתבה "החזרתי את השליטה לידיי"

השחקנית והזמרת האמריקנית בלה ת'ורן. צילום: BigStock

השחקנית והזמרת האמריקנית היפהפייה בלה ת'ורן ספגה באחרונה איומים מהאקר שטעם שגנב תמונות פרטיות משלה, שפרץ לחשבון הטוויטר שלה ושיפרסם אותן שם, אבל החליטה להתמודד עם התופעה המכוערת ולא להיכנע לה.

בסוף השבוע האחרון פרסמה השחקנית – שהייתה כוכבת בסדרת הנעורים "שייק" והשתתפה גם בסדרה "קייסי אנדרקאבר" בערוץ דיסני – טוויט ארוך שהסביר את שאירע וכיצד החליטה לקחת שליטה על המצב.

"ב-24 השעות האחרונות הייתי מאוימת באמצעות העירום שלי עצמי", כתבה. "אני מרגישה רע, אני מרגישה חשופה, אני מרגישה שמישהו לקח ממני משהו שרציתי שרק אדם מיוחד יראה. הוא שלח לי כמה תמונות עירום של סלבס אחרים, הוא לא יעצור איתי או איתם, הוא פשוט ימשיך בכך", צייצה ת'ורן לעוקביה.

"הנה התמונות שהוא איים עלי איתן"

השחקנית, שמקדמת כעת ספר אוטוביוגרפי שלה, תיארה בציוץ כמה המצב ייסר אותה וכתבה: "אז הנה, לך לעזאזל, במשך 24 השעות האחרונות אני בוכה במקום לחגוג את הספר שלי", והוסיפה וציינה: "ה-FBI יהיה בבית שלך, בקרוב, אז תזהר", יחד עם כמה קללות עסיסיות. בסיום כתבה ת'ורן: "לך תזדיין, אתה והכוח שאתה חושב שיש לך עליי… הנה התמונות שהוא איים עלי איתן, במילים אחרות – הנה הציצים שלי", כתבה ל-6.8 מיליון עוקביה ברשת החברתית המצייצת.

הכוכבת זכתה לתגובה אוהדת במיוחד ממרבית הגולשים, שהגיבו בחיוב ובברכות על ההתמודדות שלה עם המצב, שאותה תיארה ת'ורן בתקשורת באמירה: "החזרתי את השליטה לידיי".

אבל הייתה גם תגובה אחרת שזכתה לכותרות – השחקנית המבוגרת וופי גולדברג, מגישה בתכנית The View, אמרה לצופים שהכוכבת הצעירה הייתה צריכה לדעת שהאקרים עלולים לגנוב תמונות שלה מהסוג החושפני. "ברגע שאת מצלמת תמונות כאלו זה נכנס לענן וזה זמין לכל האקר שרוצה אותן", אמרה גולדברג בתוכנית. "ואם את לא יודעת שב-2019 זה אישיו, ואני מצטערת, הדור שלך לא – את לא זכאית לעשות את זה".

"תתביישי לך", השיבה ת'ורן לגולדברג בסטורי עתיר דמעות שהעלתה לאינסטגרם שלה אתמול (ג'). "אני לא באמת רוצה להגיע ל-The View יותר, כי אני לא באמת רוצה לחטוף השפלות מחבורה של נשים מבוגרות יותר בגלל הגוף והמיניות שלי".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אנונימי

    לא אמין ,מיניות ,עירום. כיום היא דבר שכל הכוכבים האגואיסטים נרקיסיסטים והמשועממים האלה חולמים להראות לעולם ומתגאים בו,והתיאור בטוויטר עם האימוג׳י הכועס הזה כל כך מזויף שאני לא מכיר את עצמי אבל אוהב את הגוף שלה😏 שווה

אירועים קרובים