125 מיליון דולר להשקעה בסטארט-אפים בתחום הענן

קרן ההשקעות Salesforce Ventures השיקה קרן המשך אירופאית ● הקרן מייעדת השקעותיה לאזור EMEA כולל ישראל

23/05/2019 16:06
סיילספורס.

Salesforce הודיעה היום (ה') כי קרן ההשקעות Salesforce Ventures של החברה, שהינה קרן הון סיכון תאגידית באירופה, משיקה קרן המשך בשווי 125 מיליון דולר, במטרה להמשיך ולהשקיע בחברות סטארט-אפ חדשניות בתחום הענן.

בחברה ציינו כי הקרן Salesforce Ventures הייתה לקרן ההון סיכון שבבעלות תאגיד, הפעילה ביותר באירופה בשנה שעברה, והשקיעה בחברות חלוציות בתחומי תשלומים דיגיטליים, יישומי מחשב לתעשייה וייצור- Machine vision, בינה מלאכותית, בלוקצ'ין וכלכלת ה-API שהיא הבסיס לפיתוח תהליכי אוטומטיזציה בארגונים.

"אירופה היא מובילה מובהקת בטכנולוגיית ענן כיום, ואנו שמחים להעמיק את ההשקעה שלנו באזור", אמר ג'ון סומוראז'י, סגן נשיא מנהלי, של פיתוח עסקי ו-Salesforce Ventures. "מחויבותינו לחברות סטארט-אפ אירופאיות משקפת את צמיחת החדשנות, האמונה ביזמים המקומיים והתמקדותנו ביצירת הקהילה הטכנולוגית הגדולה בעולם של ארגוני ענן, במטרה לתרום להצלחת הלקוחות".

צוות מנהלי הקרן. צילום: יח"צ

צוות מנהלי הקרן. צילום: יח"צ

השקיעה עד כה במגוון חברות סטארט-אפ חדשניות

בחברה ציינו עוד כי יותר מ-28 מיליארד אירו הושקעו בסטארט-אפים באירופה בשנה החולפת, גידול של פי שלושה לעומת ההשקעה ב- 2013. תוכנות כשירות (SaaS) קיבלו יותר מ -% 35 מהמימון הכולל. המעבר הגלובלי לענן יצר טכנולוגיה חדשנית ופורצת דרך, שהניעה את הצלחת הלקוחות בכלל הענפים. בהקשר זה, צופה IDC כי שוק שירותי הענן הציבורי של איזור EMEA יותר מיכפיל את עצמו בין השנים 2018 ל -2022, ויסתכם ביותר מ-105.3 מיליארד דולר ב -2023.

"אנו צופים הזדמנות אדירה להשקיע בחברות ברחבי אירופה, בעוד השוק האירופאי ממשיך לגדול", אמר מיגל מילאנו, נשיא בינלאומי בחברה. "אנו מתמקדים במתן תמיכה ליזמים חכמים הבונים את הפתרונות החדשניים ביותר לתמיכה בטרנספורמציה הדיגיטלית של לקוחותינו ".

באמצעות הקרן החדשה, Salesforce Ventures תמשיך להשקיע בחברות סטארט-אפ בשלבים שונים של צמיחה, כמו גם מתן תמיכה וייעוץ ניהולי ממנהלי סיילספורס, ייעוץ בשלבי ההתפתחות של המוצר והתאמתו לדרישות הצרכן הסופי ומתן מימון המתאים לשלבי הצמיחה השונים של החברות.

הקרן השקיעה עד כה במגוון חברות סטארט-אפ חדשניות בענפי המשק השונים, לרבות קמעונות, שירותים פיננסיים, CPG והשקעות במגזר הציבורי. ההשקעות בישראל כוללות השקעה בחברות הסטארט-אפ ברינג, פורטר ו-טק-סי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים