תוכן פרסומי
ראשי » בראש הכותרות » עליבאבא: גידול של 51% בהכנסות ברבעון האחרון של 2019
ג'ק מא, מייסד ויו"ר עליבאבא. צילום: יח"צ

עליבאבא: גידול של 51% בהכנסות ברבעון האחרון של 2019

ההכנסות הסתכמו ב-13.93 מיליארד דולר ● ענקית המסחר המקוון רשמה גם גידול של 252% ברווח הנקי ל-3.48 מיליארד דולר

מאת 19 במאי 2019, 15:38 א+ / א- הדפסה הדפסה
פייסבוק טוויטר ווטסאפ פינטרסט לינקדאין דוא״ל

ענקית המסחר המקוון הסינית עליבאבא פרסמה בימים אלו את התוצאות העסקיות שלה לרבעון האחרון של השנה התקציבית 2019, אשר הסתיים ב-31 במרץ, עם תוצאות מצוינות, גידול דו ספרתי בהכנסות וגידול תלת ספרתי ברווח הנקי.

היו אלו תוצאות טובות מהצפי של שוק ההון אשר שיקף ביקוש צרכני חזק בסין ומחוצה לה למוצרי החברה. התוצאות גם שיקפו את הקשר עם סטארבאקס, רשת בתי הקפה הגדולה בעולם, ואת מדיניות החברה להרחיב את פעילותה גם למסחר הקונבנציונלי של חנויות פיזיות.

בהקשר זה החברה הציגה פאן חדשני מאוד ויש לה כיום כבר 135 מרכולים ברחבי סין. בנוסף היא משקיעה סכומים גדולים בקידום עסקי הענן שלה.

ההכנסות של החברה ברבעון הראשון של השנה הסתכמו ב-93.5 מיליארד יואן שהם כ-13.93 מיליארד דולר. מתוך סכום זה ההכנסות ממכירות שירותי הענן גדלו ב-76% ל-7.73 מיליארד יואן, כ-1.12 מיליארד דולר.

עסקי הענן של החברה הם עדיין חלק קטן פעילות החברה אם כי מדובר באחד הענפים שבה הנהלת החברה שמה דגש רב. הגידול בהכנסות כאמור עקף את תחזית האנליסטים אשר צפו הכנסות של 89.84 מיליארד יואן, כ-13.33 מיליארד דולר בלבד.

במהלך הרבעון ההוצאות הכלליות גדלו ב-60.75% ל-84.73 מיליארד יואן, 12.57 מיליארד דולר, גידול של 32.02 מיליארד יואן, שהם כ-4.76 מיליארד דולר, לעומת גידול של 32.016 מיליארד יואן בלבד בהכנסות, שהינם 4.75 מיליארד דולר.

ישנו פער קטן בין הגידול הרב יותר בהוצאות לעומת הגידול הקטן יותר בהכנסות אך היה זה מספיק כדי לפגוע ברווח התפעולי שירד ב-5% ל-8.77 מיליארד יואן, שהינם 1.31 מיליארד דולר. רווח תפעולי שולי 9% לעומת 15% ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח הנקי הרבעוני הכללי גדל ב-252% ל-23.38 מיליארד יואן, 3.48 מיליארד דולר. הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות גדל ב-242% ל-25.83 מיליארד יואן, 3.85 מיליארד דולר.

ההערכה: ההכנסות ב-2020 יסתכמו ביותר מ-500 מיליארד יואן

בהנהלת החברה העריכו שההכנסות בשנה התקציבית הבאה 2020 יסתכמו ביותר מ-500 מיליארד יואן, שהינם כ-74.18 מיליארד דולר.

דניאל זאנג, מייסד ומנכ"ל החברה, אמר בעקבות פרסום התוצאות כי "יותר ויותר החברה מביאה לידי ביטוי את המסחר היומיומי בסין. אנחנו מרחיבים את הפעילות שלנו לאזורים פחות מפותחים ברחבי סין. הרחבת פעילות הענן מאפשרת לנו לשנות את האופי של עשיית מסחר בסין וגם בשווקים אחרים מעבר לים, שיקדמו את המשך הצמיחה ארוכת הטווח של החברה

יצויין כי שער הנוחות לחישוב התוצאות הינו 6.74 יואן לדולר אמריקני. 

עליבאבא: גידול של 51% בהכנסות ברבעון האחרון של 2019 Reviewed by on . ענקית המסחר המקוון הסינית עליבאבא פרסמה בימים אלו את התוצאות העסקיות שלה לרבעון האחרון של השנה התקציבית 2019, אשר הסתיים ב-31 במרץ, עם תוצאות מצוינות, גידול דו ענקית המסחר המקוון הסינית עליבאבא פרסמה בימים אלו את התוצאות העסקיות שלה לרבעון האחרון של השנה התקציבית 2019, אשר הסתיים ב-31 במרץ, עם תוצאות מצוינות, גידול דו Rating: 0

הגיבו