נתנאל מוחוני מונה למנכ"ל פוגה טכנולוגיות

החברה מציעה פלטפורמת SaaS עבור משרדי פרסום וחברות קמעוניות ● מוחוני הוא בעל ניסיון של כ-15 שנים בתחומי הטכנולוגיה והשיווק

נתנאל מוחוני, המנכ"ל החדש של פוגה טכנולוגיות. צילום: יח"צ

פוגה טכנולוגיות הודיעה באחרונה על מינויו של נתנאל מוחוני למנכ"ל החברה.

החברה מפתחת פלטפורמה מבוססת תוכנה כשירות (SaaS) ומאפשרת למשרדי פרסום וריטיילים לייצר חומרי פרסום מבוסס תבניות בצורה אוטומטית ומידית, תוך שימוש במידע קיים וחיבור למאגרי התמונות של הלקוח.

מוחוני הוא בעל ניסיון רב בניהול חברות טכנולוגיה וסטארט-אפים. בתפקידו האחרון הוא ניהל במשך כשלוש שנים את VIDOO מקבוצת ענני תקשורת, שבין בעלי מניותיה נמצאת ענקית התקשורת ויאקום. במשך כשלוש שנים לפני כן הוא מילא שורה של תפקידי ניהול בכירים. בין היתר, הוא ניהל את בית הספר לטכנולוגיה של הקריה האקדמית אונו (היחידה ללימודי חוץ), הקים וניהל את קבוצת טראפלס והיה שותף להובלת תחום הגיימינג ב-וריזון בשנים 2008-10. כמו כן, הוא הוביל צוותים טכנולוגיים בחברות הביטחוניות אלביט, רפאל ואירונאוטיקס.

פוגה נוסדה ב-2010 על ידי אביעד גבעון, שמכהן כסמנכ"ל הטכנולוגיות שלה. בין לקוחותיה נמצאים משרדי פרסום גדולים כגון מקאן ו-BBDO, ולקוחות ריטייל דוגמת סופר פארם והום סנטר. משרדי פוגה נמצאים בתל אביב והיא נמצאת בשלבים של פתיחת סניפים נוספים באירופה וארצות הברית, ובין שותפיה העסקיים החדשים נמצאות החברות HP ויבמ. בין המשקיעים בה נמנית קרן The Time.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים